sourra
Forumsvar skapade
-
Sluta kolla på den skiten har jag ju sagt!
-
Vi ska också teasa lite snart men nu fick jag fan prestationsångest. Sjukt snyggt klippt Hänngo.
-
Haha, jag gillar den här tråden. Sales by fear!
-
@Neven 531051 wrote:
Ja, metallram är ju intressant. Vad tänkte du för klick-kopplingar?
Var fan är alla maskinare när man behöver dom? Jag får väl damma av hållfen och skissa ihop ett stabilt förslag som bara består av rör och kopplingskors
-
Det ska vara fint då också. Kolla windfinder.com för statistik från Sal och Boavista.
-
Ikeas skärbrädor är inte allt för pricy… För övrigt är frågan om hur man får starkaste lösningen utan att den blir för klumpig. Galvaniserade rör med klick-kopplingar vore ju smidigt.
-
Guadelope verkar inte helt premium just nu…
http://www.dn.se/nyheter/varlden/en-dod-i-valdsamma-kravaller-i-vastindien-1.801604 -
Det måste vara cabs va? =)
-
Watermarka skiten ur bilderna då 🙂
-
Damn, too slow…
-
Ja du har ju hela LF-teamet att fråga. JW, Racz, Neven, Kalle, Hengo…
-
På med foliehattarna! 🙂
-
Sök på ”insändarpolisen” på hn.se så finns det en jävligt bra insändare att inspireras av
-
@nic 530660 wrote:
Haha, jag hör mellan raderna hur du försöker gotta dig i detta så gott det går 🙂
Bara att den gamle designern (Pilkington) inte fått korgen. Ozone gör ju mer än bara (LEI) kitar och det finns bara några få designers av Pilkingtons klass som ägnar sig åt fritidsutrustning som skärmflyg, speedgliding och kites. Rob som tar över nu är en unik karaktär med en fascinerande historia bakom sig. Medan Pilkington är teoretiker så kommer Robs kunskaper från praktik med ett ursprung som testpilot. Även om det inte är så svartvitt nu längre så kan rätt mix säkert bryta ny mark för att producera riktigt bra kites. (Jag har tävlat mot Rob i VM i skärmflyg bl.a)
Med tanke på att 5-linalösningen varit ganska populär bland ozoneägare så är det helt riktigt ett vågat drag. Jag är själv lite skeptisk även om ryktet om känslan i de nya kitsen bara är positiva hittills.
nic
Hoho, man får ju försöka glädjas åt allt som denna sugiga stiltjefyllda vardag har att erbjuda.
De första entusiastiska rapporterna brukar ju alltid komma från distributörer och teamåkare så det är ju inte så förvånande att de är positiva. Men om man ser igenom det så tror att 4-linors är rätt väg att gå. Ozone har ju inte femtelina i den klassiska bemärkelsen så övergången till fyra linor behöver ju inte vara så radikal. Jag skulle dock inte bli förvånad om de kommer med en femlinorskite senare av klassisk modell.
-
Nej det till vi verkligen inte. Jag ska bara åka och köpa en matta att rulla in honom i, sen blir det åka av.