Forumsvar skapade

Sida 220 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2009 vid 15:33 som svar på: Bortskänkes

Inga problem, jag slänger ned 3 lådor fryst palt lillkillens ryggsäck innan jag slänger in honom i lastrummet på bussen. Eller ska du ha nylagat för att acceptera?

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2009 vid 15:28 som svar på: Ozone 2009 tech talk video

Det är intressant att nya designern dissar gamla femtelinadesignen både i ord och handling. Det måste kännas fantastiskt för designern som fått korgen att se och höra detta.

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2009 vid 13:33 som svar på: Bräda UTAN flex?

Naish Dimitri finns bara i din fantasi.

Thorn FC finns däremot på riktigt. Den är redigt styv men stum är den inte.

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2009 vid 12:06 som svar på: Bräda UTAN flex?

Nja Sofia, den är inte styv i det avseendet som efterfrågas.

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2009 vid 11:23 som svar på: Lommabukten hotad av surfförbud!

Det känns som en lögn som de tror kommer bli sann bara man upprepar den nog ofta. Det är bara här i sverige som fågelarter hotas av oss. I andra länder hotas samma fåglar av mer konkreta grejer som överstämning, erosion, miljöförstöring etc och kitesurfing nämns inte ens. De är fan lätt förståndshandikappade de där förbudsivrarna…

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2009 vid 10:19 som svar på: Program för att ta bort irriterande filer?

Är det xp som inte vill ta bort filmfiler?

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2009 vid 21:32 som svar på: Lättvinds bräda?

Japp. Eller en bräda gjord för att vara stabil i högre farter eftersom de ofta har mindre rocker än ”vanliga” vågbrädor.

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2009 vid 21:30 som svar på: Hallänningar, Skåningar och Smålänningar på glid

Haha, generalen goes arctic. Nice

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2009 vid 19:38 som svar på: Costa Rica por favor

Fy fan vad äckligt MF! Usch!

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2009 vid 02:28 som svar på: Bortskänkes

Det hade jag också gjort. Ta din skinnpaj, dina speedos, din guldkedja och chilla lite, jävla jugge.

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2009 vid 02:18 som svar på: Bortskänkes

Skärp dig för fan. Ring 118 100 och säg att du vill köpa en ryggrad och två pungkulor.

• sourra

sourra

Medlem
    14 februari, 2009 vid 16:04 som svar på: Lf 09 Grejorna

@Neven 530373 wrote:

Jag kan väl inte hjälpa om den goda vännens flickvän hade nån oemotståndig dragning till mina fina kites. ok här kommer en med den goda vännens bräda istället.

NU snackar vi!

• sourra

sourra

Medlem
    14 februari, 2009 vid 11:44 som svar på: 2 fyllon och 1 nykter

Ja ni har väl inte så mycket annat att glädjas åt såhär års där nere i världens ände…

• sourra

sourra

Medlem
    14 februari, 2009 vid 09:53 som svar på: Lf 09 Grejorna

Flitigt exponerande av goda vänners flickvänner där måste jag säga.

• sourra

sourra

Medlem
    14 februari, 2009 vid 00:27 som svar på: Lommabukten hotad av surfförbud!

@Haze 530329 wrote:

var glada!!!!Jag får simma eller hyra en båt och ta mig 300 meter ut varje gång jag skall surfa!!!!

Agerar vi inte kommer du få släpa med din jävla båt till Sverige också om du ska surfa här i framtiden.

Sida 220 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA