sourra
Forumsvar skapade
-
Inga problem, jag slänger ned 3 lådor fryst palt lillkillens ryggsäck innan jag slänger in honom i lastrummet på bussen. Eller ska du ha nylagat för att acceptera?
-
Det är intressant att nya designern dissar gamla femtelinadesignen både i ord och handling. Det måste kännas fantastiskt för designern som fått korgen att se och höra detta.
-
Naish Dimitri finns bara i din fantasi.
Thorn FC finns däremot på riktigt. Den är redigt styv men stum är den inte.
-
Nja Sofia, den är inte styv i det avseendet som efterfrågas.
-
Det känns som en lögn som de tror kommer bli sann bara man upprepar den nog ofta. Det är bara här i sverige som fågelarter hotas av oss. I andra länder hotas samma fåglar av mer konkreta grejer som överstämning, erosion, miljöförstöring etc och kitesurfing nämns inte ens. De är fan lätt förståndshandikappade de där förbudsivrarna…
-
Är det xp som inte vill ta bort filmfiler?
-
Japp. Eller en bräda gjord för att vara stabil i högre farter eftersom de ofta har mindre rocker än ”vanliga” vågbrädor.
-
sourra
Medlem15 februari, 2009 vid 21:30 som svar på: Hallänningar, Skåningar och Smålänningar på glidHaha, generalen goes arctic. Nice
-
Fy fan vad äckligt MF! Usch!
-
Det hade jag också gjort. Ta din skinnpaj, dina speedos, din guldkedja och chilla lite, jävla jugge.
-
Skärp dig för fan. Ring 118 100 och säg att du vill köpa en ryggrad och två pungkulor.
-
@Neven 530373 wrote:
Jag kan väl inte hjälpa om den goda vännens flickvän hade nån oemotståndig dragning till mina fina kites. ok här kommer en med den goda vännens bräda istället.
NU snackar vi!
-
Ja ni har väl inte så mycket annat att glädjas åt såhär års där nere i världens ände…
-
Flitigt exponerande av goda vänners flickvänner där måste jag säga.
-
@Haze 530329 wrote:
var glada!!!!Jag får simma eller hyra en båt och ta mig 300 meter ut varje gång jag skall surfa!!!!
Agerar vi inte kommer du få släpa med din jävla båt till Sverige också om du ska surfa här i framtiden.