sourra
Forumsvar skapade
-
Jodå, de kan förbjuda och beivra. Så långt det är möjligt tycker jag vi ska försöka komma fram till lösningar genom att tala med tomtarna.
-
@Neven 530297 wrote:
FU bjatch. Olivgrönt, rött o grått är da shit.
Jupp. Det och ladygloves på gymmet.
-
Haha, då kan då räkna med att Neven a.k.a. ”Mr Form före funktion” kommer glassa runt med en skolkite i sommar.
-
Kul med en butik på den oligopoliska ostkusten. Vad kommer ni sälja för grejer?
-
Det går fint att få en kite att börja mögla, fråga Neven 🙂 Som jag förstått det är det med sötvatten som det är störst mögelrisk.
-
sourra
Medlem12 februari, 2009 vid 22:48 som svar på: Två gluggar som täcker från vidvinkel till superteleKjell & Co har en drive på Sandiskprodukter nu. Har inte så bra koll på minneskortsmarknaden men det kändes billigt =) Tror att ett Ultra II duger bra för dig. Prisex:
SanDisk CF Ultra II – 4GB 249 kr
SanDisk CF Ultra II – 8GB 449 kr -
Jag tycker ni ska organisera er i form av en förening som kan vara surfarnas språkrör. Kontakta VSK om ni vill höra hur vi tacklar de hot som uppkommer.
-
Hahahaha, bästa skiten hittills i år Tony!
-
Det är samma spot som gäller hela tiden när man hänger med Tornado. Det är rätt glassigt i och med att lunch och obgränsat med rescue ingår. Även förvaring och upphängning/torkning av grejerna ingår.
-
Hör med Guran, Stebe, Coffer och Surfstore.se så kan du nog få lite tips om var man kan surfa i Linkeboda med omnejd.
-
Håller med dig om att vi ska gasa oss ur krisen och bränner varenda spänn jag tjänar 🙂 Det finns en massa bra sidor för köp och/eller information och bland dessa märks dpreviews, fotosidan, cyberphoto, kamerabild m.fl. Google kan också rekommenderas 🙂
-
-
-
Tror det finns till dakine och prolimit men man måste ju vara ninja om man ska hinna få fram kniven i ett sånt läge. Och även om man är ninja blir det tungt att fixa med handskar.