sourra
Forumsvar skapade
-
Han får berätta själv när han känner att det är rätt tidpunkt.
-
@debkåusf 529713 wrote:
Undra hur den här tråden hade sett ut om det varit cabdrake?
Ja, då hade det handlat om andra problem. Alla drakar har sina egenheter och jag vet en del grejer som varit svaga punkter på olika cabsgenerationer genom åren så antagligen hade tråden handlat om drakar som spruckit längs mittstrutten, bridles som nötts sönder och ids-linor som gått av. Det går inte att skriva om Naish i en enda tråd utan att du ska smygpimpa va?
-
Gängpasta reagerar med metallen i gängan för att täta så det är inte att rekommendera 🙂
-
Tjena Paul,
Har du kollat så att LE-bladdern är hel och fräsch också? Kanske är byte av den det enklaste. Det verkar ju vara den som är boven om varje strut funkar fint var för sig. Jag har aldrig haft problem på någon av mina kites så jag kan inte ge dig några mer utförliga råd än så. Peace! -
-
@Tomp89 529540 wrote:
visst vaffan killen e riktligt skillad när det gäller att snurra runt sin egen axel så att huvudet trillar av med vaffan e själen ngn stans??
Han har sålt sin själv till djävulen för att få sina skills. Frågor på det?
Vore kul om det kom lite touråkare till landet, helst i samband med nån tävling här borta. Jobba vidare på det Mårten.
-
Minns inte vem som postade men uppe tidigare har den varit. Den här däremot…
http://www.youtube.com/watch?v=6RuE5t1-H9k -
Min referens hade inget med tvåan och ge/ta att göra
-
Haha, ja jävlar så han köttar. Helt galet!
-
Synd att det är nåt fikon som har sin kite i vägen just innan han kickar loss.
-
Holy swell Batman! Jävlar vad fett!
-
Marre, nya premiere funkar med kalles kamera.
-
Mycket trevliga bilder, det grämer mig verkligen att jag inte var där. Grattis till en bra dag! Såg att det är någon som konkurrerar med mig om att ha snyggaste vågkitebrädan. Är det Mathieu?