Forumsvar skapade

Sida 222 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    10 februari, 2009 vid 16:45 som svar på: rekning Ågrenska aka Lilla Amundundön

Han får berätta själv när han känner att det är rätt tidpunkt.

• sourra

sourra

Medlem
    10 februari, 2009 vid 16:19 som svar på: Octopus hjälp tack!

@debkåusf 529713 wrote:

Undra hur den här tråden hade sett ut om det varit cabdrake?

Ja, då hade det handlat om andra problem. Alla drakar har sina egenheter och jag vet en del grejer som varit svaga punkter på olika cabsgenerationer genom åren så antagligen hade tråden handlat om drakar som spruckit längs mittstrutten, bridles som nötts sönder och ids-linor som gått av. Det går inte att skriva om Naish i en enda tråd utan att du ska smygpimpa va?

• sourra

sourra

Medlem
    10 februari, 2009 vid 16:12 som svar på: Octopus hjälp tack!

Gängpasta reagerar med metallen i gängan för att täta så det är inte att rekommendera 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    10 februari, 2009 vid 15:16 som svar på: Octopus hjälp tack!

Tjena Paul,
    Har du kollat så att LE-bladdern är hel och fräsch också? Kanske är byte av den det enklaste. Det verkar ju vara den som är boven om varje strut funkar fint var för sig. Jag har aldrig haft problem på någon av mina kites så jag kan inte ge dig några mer utförliga råd än så. Peace!

• sourra

sourra

Medlem
    10 februari, 2009 vid 14:10 som svar på: rekning Ågrenska aka Lilla Amundundön

@Fesen 529515 wrote:

Vad har du för diagnos? 😉

Yann lider av LTS och det är inget att skämta om.

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 21:40 som svar på: Världsmästaren i ny video

@Tomp89 529540 wrote:

visst vaffan killen e riktligt skillad när det gäller att snurra runt sin egen axel så att huvudet trillar av med vaffan e själen ngn stans??

Han har sålt sin själv till djävulen för att få sina skills. Frågor på det?

Vore kul om det kom lite touråkare till landet, helst i samband med nån tävling här borta. Jobba vidare på det Mårten.

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 19:31 som svar på: Alternativ vindstilla dagar!

Se post #43

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 19:30 som svar på: Ajajaj

Minns inte vem som postade men uppe tidigare har den varit. Den här däremot…
    http://www.youtube.com/watch?v=6RuE5t1-H9k

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 19:06 som svar på: Alternativ vindstilla dagar!

Min referens hade inget med tvåan och ge/ta att göra

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 17:41 som svar på: Ajajaj

De verkar ha klippt bort den delen när de frågar vart han har ont och han svarar ”My ass…”

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 17:36 som svar på: Världsmästaren i ny video

Haha, ja jävlar så han köttar. Helt galet!

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 17:30 som svar på: första riktiga 720n dokumenterad på film?

Synd att det är nåt fikon som har sin kite i vägen just innan han kickar loss.

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 17:02 som svar på: in the words of starsky and hutch… "do it"

Holy swell Batman! Jävlar vad fett!

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 11:53 som svar på: mina bilder från WA.

Marre, nya premiere funkar med kalles kamera.

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2009 vid 11:29 som svar på: Bilder från Läjet 090208 SAW

Mycket trevliga bilder, det grämer mig verkligen att jag inte var där. Grattis till en bra dag! Såg att det är någon som konkurrerar med mig om att ha snyggaste vågkitebrädan. Är det Mathieu?

Sida 222 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA