sourra
Forumsvar skapade
-
@Tomp89 529251 wrote:
och på alla övriga språk än franska är Jean ett tjejnamn^^
nu får du bestämma dig yann^^ ska du vara franskman med baguette i rump…eeeh under armen och mustaschen stor som en matta eller är du en tös??(jag skulle ha tagit tös^^)
HAHAHAHAH
PEACEÄr det du 2.0…?
-
Otippat att det blev vind när jag lämnade västkusten för första gången på 1 månad… Soliga hälsningar från Sundsvall!
-
Ska man lägga om planerna på surfresa över Kristi Flygare då…?
-
Det verkar ha varit uppskattat utomlands. Kul skit!
-
@TomW 529165 wrote:
Har en 2 år gammal mystic
++Mindre klumpig och mer rörelsefrihet än våtdräkt.
+ varmare i och efter
– När man ligger i vattnet är man mindre rörlig än med våtdräkt
– Ligger man en stund i vattnet blir man kallare än med våtdräkt
-
@Tomp89 529154 wrote:
Vad sägs om att prova NPX:s nya… lucifer…verkar rätt cool iaf^^
DA LINK:http://www.surfers.se/Pages/tv.aspx?ID=0&playid=12820081127.flv&widescreen=True
PEACE
Den har varit uppe för diskussion en del tidigare. Sök och finn.
-
Falle har 4m-extensions inne. Finns på webshoppen.
-
Bäst är ju att köpa ett helt nytt set eftersom de befintliga linorna lär ha töjt sig och dessutom vet du inte i vad de varit med om. Linor är förbrukningsvara som skall bytas efter behov. Linset finns att köpa eller beställa hos de flesta surfshopar. Vill du ha separata linor kan det nog också gå att ordna.
-
sourra
Medlem5 februari, 2009 vid 20:37 som svar på: Två gluggar som täcker från vidvinkel till superteleMen generellt kan sägas att upp till ca 300 funkar den fint vidöppet och zoomar man in max med den ska man helst blända ned ett steg eller två för att få det skarpt och bra.
Review: http://www.the-digital-picture.com/reviews/Sigma-50-500mm-f-4-6.3-EX-DG-HSM-Lens-Review.aspx -
sourra
Medlem5 februari, 2009 vid 20:31 som svar på: Två gluggar som täcker från vidvinkel till superteleJo jag fotade en del med den när jag lånade den under en greklandsresa. Jag skickar några söndertaggade bilder på din mail så får du se.
-
@Yann 528835 wrote:
Nope, tro det eller ej men det är faktiskt relaterat till något ännu värre… Johan! 😮
Visst, visst Jan. Jag trodde det var short för Yannick.
-
Hahaha! Yann tycker bokstaven J är jätteful och gillar INTE när man använder den i hans namn. You, my friend, are a natural!
-
Ogaboga…