Forumsvar skapade

Sida 224 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 23:02 som svar på: Najs

Såja, där kom det efterlängtade…

• sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 20:11 som svar på: Inget litet ö efteruppgradering XP-64

Vista 64 gör det. 32-bitars OS har en cap kring 3GB

• sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 18:51 som svar på: Alternativ vindstilla dagar!

@Tomp89 528702 wrote:

Till er två…hoppas det inte finns ngra fransmän där ute som ser detta men det är inte en tysk skida det kallas…
    DET KALLAS FRANSK BÖGSKIDA
    ät och lär pojkar:grin:

Yann Hervy är ett franskt namn…

• sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 16:18 som svar på: 30 30 kenya

Det låter lovande. Vi ser fram emot filmen 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 14:50 som svar på: Perth Safety bay sess

Vad i helvete håller Nils på med? Jävligt störigt att han väljer bort det när man själv inte surfat platt och varmt på en månad. Om han vill gangbanga två killar med vinballe så får han väl göra det (han är ju Wacko). Men vit choklad!? Det kan man ju fan inte äta!

• sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 14:28 som svar på: Alternativ vindstilla dagar!

[IMG]http://www.gubbsurf.se/Dev/RssImage.ashx?get=custom&message=Jag%20har%20ingen%20aning%20vad%20du%20talar%20om[/IMG]

• sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 14:17 som svar på: Inget litet ö efteruppgradering XP-64

Märkligt stället du postar detta på men kortfattat kan jag säga att XP64 är ett mög som ms lämnat att självdö. Jag körde det i två veckor och det fattades drivare till höger och vänster hur jag än gjorde. Om du vill kunna använda alla dina 4 gb är det vista 64 som gäller. Tydligen ska det prestera bättre än xp32 som fram tills nu varit mitt givna val efter en kort tur hos vista32.

• sourra

sourra

Medlem
    4 februari, 2009 vid 09:41 som svar på: Pix 2008

Precis vad man behöver för att börja misstrivas ordentligt här hemma i Sverige. Trevliga bilder! Kanske lite mycket motljus.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2009 vid 22:38 som svar på: Alternativ vindstilla dagar!

[IMG]http://www.gubbsurf.se/Dev/RssImage.ashx?get=custom&message=skrikhandmissbruksvarning![/IMG]

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2009 vid 22:37 som svar på: Alternativ vindstilla dagar!

Haha, det är det ju varje dag på Steffo

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2009 vid 20:27 som svar på: I put this in offtopic…

Travis Pastrana, vilken jävla dåre. Han gjorde ju fan backflips med sin crosshoj innan han kunde gå.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2009 vid 20:16 som svar på: Soma Bay

(Premiere finns till 80% alltså, inte Nils & Stebe – de är billigare än så)

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2009 vid 20:06 som svar på: Soma Bay

Nils och Stebe klippte den där i Premiere. Finns att köpa med 80% rabatt om man är student =)

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2009 vid 20:04 som svar på: Alternativ vindstilla dagar!

Haha, nej det där är för dumt även för en prylbög som mig. Den påminner om den där tidiga ”snowboarden” som var som en bred skida fast utan bindningar men med ett snöre längst fram som man skulle hålla i sig i. Fast dyrare.

• sourra

sourra

Medlem
    3 februari, 2009 vid 19:59 som svar på: Perth Safety bay sess

Haha, vad störd du är Jann.

Sida 224 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA