Forumsvar skapade

Sida 238 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    17 december, 2008 vid 17:42 som svar på: Har du flugit med BA nu på hösten/vintern?

Han? Vem är han? Hittefåret? Och hur ska du få hem brädan sen då?

• sourra

sourra

Medlem
    17 december, 2008 vid 16:43 som svar på: Hjälp med engelsk grammatik önskas!

Haha, ”En peh-ron, ett nyh-kell. Ge mig yuhl-clap.”

• sourra

sourra

Medlem
    17 december, 2008 vid 15:09 som svar på: Välkommna en Norrlänning till Göteborg

Krigarn, det är bara en tidsfråga innan du är mafioso du också… Svinet, Neven, Wacko, Hattfan, Eo med fler bor ju här och Viktor är prospect från angränsande hoods.

• sourra

sourra

Medlem
    17 december, 2008 vid 11:40 som svar på: Sälen Weekend 🙂 story

@Trumpeten 521443 wrote:

Jag såg Robban m.fl på Burgerking TVn igår, stämning, se till å vinn

Samma här. Whopper Piñata och raley to blind.

• sourra

sourra

Medlem
    17 december, 2008 vid 11:39 som svar på: Hjälp med engelsk grammatik önskas!

Jag tror allt annasofia minns rätt. I det här fallet är det i vart fall ”A holistic approach”.

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2008 vid 21:08 som svar på: Boavista, Kap Verde?

Det ser ut som om det inte är extremt långt från hotellet till side-off… 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2008 vid 20:26 som svar på: Sälen Weekend 🙂 story

Vi kommer i alla fall lätta på lite info om bidragen med tiden. (Typ var det utspelar sig, vem som producerat och sen kanske något annat omnämnande)

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2008 vid 20:25 som svar på: Sälen Weekend 🙂 story

Vi kommer sitta och ruva på bidragen och släppa på dom samtidigt. Men än så länge har inga produktioner sett dagens ljus vilket inte är så konstigt med tanke på att i princip ingen har rest iväg ännu 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2008 vid 19:24 som svar på: David Taraciuk video -power!

Filmen i sig får ju ingen guldpalm men det var en del fina moves tycker jag. I synnerhet 1:25 och 1:45. Har inte sett någon göra s-bend med downloop förut (eller vad f-n det nu var).

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2008 vid 14:37 som svar på: Välkommna en Norrlänning till Göteborg

Jävla regn… Vi får väl hoppas att isarna är tjocka i alla fall så vi kan köra med stål på fötterna.

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2008 vid 09:22 som svar på: Get out of bed bitches..

”Något för den händige”

• sourra

sourra

Medlem
    16 december, 2008 vid 08:47 som svar på: Välkommna en Norrlänning till Göteborg

Fixa lite snö på Nydala eller djupsundetvästerlångslädan. Jag åker upp på fredag och då vill jag fan åka…

• sourra

sourra

Medlem
    15 december, 2008 vid 20:03 som svar på: Get out of bed bitches..

Den här gamla Boavista-skorven får duga
    1219026-md.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    15 december, 2008 vid 20:00 som svar på: Välkommna en Norrlänning till Göteborg

Nils la ju bara ner Kap V för att det inte går att hitta resor dit. Välkommen ned! Var kommer du bo?

• sourra

sourra

Medlem
    15 december, 2008 vid 19:59 som svar på: David Taraciuk video -power!

Men Marre är på så få filmer…

Sida 238 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA