sourra
Forumsvar skapade
-
Han? Vem är han? Hittefåret? Och hur ska du få hem brädan sen då?
-
Haha, ”En peh-ron, ett nyh-kell. Ge mig yuhl-clap.”
-
Krigarn, det är bara en tidsfråga innan du är mafioso du också… Svinet, Neven, Wacko, Hattfan, Eo med fler bor ju här och Viktor är prospect från angränsande hoods.
-
@Trumpeten 521443 wrote:
Jag såg Robban m.fl på Burgerking TVn igår, stämning, se till å vinn
Samma här. Whopper Piñata och raley to blind.
-
Jag tror allt annasofia minns rätt. I det här fallet är det i vart fall ”A holistic approach”.
-
Det ser ut som om det inte är extremt långt från hotellet till side-off… 🙂
-
Vi kommer i alla fall lätta på lite info om bidragen med tiden. (Typ var det utspelar sig, vem som producerat och sen kanske något annat omnämnande)
-
Vi kommer sitta och ruva på bidragen och släppa på dom samtidigt. Men än så länge har inga produktioner sett dagens ljus vilket inte är så konstigt med tanke på att i princip ingen har rest iväg ännu 🙂
-
Filmen i sig får ju ingen guldpalm men det var en del fina moves tycker jag. I synnerhet 1:25 och 1:45. Har inte sett någon göra s-bend med downloop förut (eller vad f-n det nu var).
-
Jävla regn… Vi får väl hoppas att isarna är tjocka i alla fall så vi kan köra med stål på fötterna.
-
”Något för den händige”
-
Fixa lite snö på Nydala eller djupsundetvästerlångslädan. Jag åker upp på fredag och då vill jag fan åka…
-
Den här gamla Boavista-skorven får duga

-
Nils la ju bara ner Kap V för att det inte går att hitta resor dit. Välkommen ned! Var kommer du bo?
-
Men Marre är på så få filmer…