Forumsvar skapade

Sida 243 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2008 vid 21:50 som svar på: Någon som har haft lite roligt i vågorna

Såg att Max Fresh skymtade där också med sina rosa shorts. Det ska bli jäkligt kul att se vad Danneman knåpar ihop för något till filmfestivalen.

• sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2008 vid 21:46 som svar på: nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.com

Fan vad trivsamt farbror kniv!

• sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2008 vid 21:44 som svar på: Polarising filters… Hjälp!

@Biorno 519187 wrote:

Jag har också ett Hoya men jag tycker att man tappar lite för mkt ljus när jag använder mitt sen är det svårt att hinna med att ställa in tycker jag…

Det är ju en del av poängen att man ska kunna hålla lite fetare bländaröppning. Ställa in? Man bör ha en lins utan roterande frontstycke.

• sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2008 vid 21:42 som svar på: Coolt. Men dom har igen koll på tidningarna.

Aftonbladet har järnkoll som vanligt…

• sourra

sourra

Medlem
    3 december, 2008 vid 17:56 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

De får nog vara hur partiska de vill men man får ju hoppas att det är fler än vi som lägger märke till hur ruttna de är.

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 22:48 som svar på: Kortfilmsfestivalen

Chohoo-Johan, Robban och Nicco, kom ihåg att anmäla er i kommentarsfältet på onshore.se

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 21:50 som svar på: Virena. Vart är du?

Kuk. Nu är man ju patetisk.

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 21:31 som svar på: Virena. Vart är du?

Fick en resedagboksuppdatering för några dagar sedan…

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 21:28 som svar på: Skönt mail fràn VSK!

Yahoogroups är bra men deras användargränssnitt härstammar från bronsåldern.

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 18:26 som svar på: Kiteloopar på land!

Fan vad stört. Ser ut att vara på Cornwalls fina klippkanter…

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 16:17 som svar på: Skönt mail fràn VSK!

Vi använder väl ingen Tjoho-grupp?

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 10:59 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

Jag har varit i kontakt med nyhetschefen på HN ang den senaste artikeln. Jag undrade hur de kom på att de skulle skriva den där artikeln. Hon tyckte det var en jättebra artikel och att vi fått komma till tals. Journalisten var vikarie och skulle vara ledig några veckor så han gick det inte att få kontakt med. Hon sa också att diskussionerna kring kiteförbud är viktiga för HN eftersom det ger dom mycket uppmärksamhet. Jävla kvällstidningstänk!

• sourra

sourra

Medlem
    2 december, 2008 vid 07:12 som svar på: Kortfilmsfestivalen

Haha, det var fint martin 🙂 Tillbaka till kärnan nu: Anmäl er. Det börjar bli några stycken men vi vill ha ännu fler…

• sourra

sourra

Medlem
    1 december, 2008 vid 22:53 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

Också en bra observation att stoppa in i maskinen

• sourra

sourra

Medlem
    1 december, 2008 vid 21:48 som svar på: tidig julklapp till ornitologerna????

Om du har torrt på fötterna tycker jag du ska starta insändarmaskinen Magnus.

Sida 243 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA