sourra
Forumsvar skapade
-
Såg att Max Fresh skymtade där också med sina rosa shorts. Det ska bli jäkligt kul att se vad Danneman knåpar ihop för något till filmfestivalen.
-
Fan vad trivsamt farbror kniv!
-
@Biorno 519187 wrote:
Jag har också ett Hoya men jag tycker att man tappar lite för mkt ljus när jag använder mitt sen är det svårt att hinna med att ställa in tycker jag…
Det är ju en del av poängen att man ska kunna hålla lite fetare bländaröppning. Ställa in? Man bör ha en lins utan roterande frontstycke.
-
Aftonbladet har järnkoll som vanligt…
-
De får nog vara hur partiska de vill men man får ju hoppas att det är fler än vi som lägger märke till hur ruttna de är.
-
Chohoo-Johan, Robban och Nicco, kom ihåg att anmäla er i kommentarsfältet på onshore.se
-
Kuk. Nu är man ju patetisk.
-
Yahoogroups är bra men deras användargränssnitt härstammar från bronsåldern.
-
Fan vad stört. Ser ut att vara på Cornwalls fina klippkanter…
-
Vi använder väl ingen Tjoho-grupp?
-
Jag har varit i kontakt med nyhetschefen på HN ang den senaste artikeln. Jag undrade hur de kom på att de skulle skriva den där artikeln. Hon tyckte det var en jättebra artikel och att vi fått komma till tals. Journalisten var vikarie och skulle vara ledig några veckor så han gick det inte att få kontakt med. Hon sa också att diskussionerna kring kiteförbud är viktiga för HN eftersom det ger dom mycket uppmärksamhet. Jävla kvällstidningstänk!
-
Haha, det var fint martin 🙂 Tillbaka till kärnan nu: Anmäl er. Det börjar bli några stycken men vi vill ha ännu fler…
-
Också en bra observation att stoppa in i maskinen
-
Om du har torrt på fötterna tycker jag du ska starta insändarmaskinen Magnus.