Forumsvar skapade

Sida 246 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2008 vid 16:13 som svar på: Några bilder på året fetaste julklapp!

Hehe, nej det är sant. Men jag är så in i helvitti nöjd med det jag kör på nu så det får bli till att behålla själen =)

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2008 vid 15:53 som svar på: Cable klipp

Bakom namnet Volvo finns som du kanske vet mer än bara ett fordägt sorgebarn 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2008 vid 15:51 som svar på: Några bilder på året fetaste julklapp!

Jodå Yann, så snart jag sålt min själ så ska jag skrida till verket enligt din beskrivning 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2008 vid 14:27 som svar på: Cap + friskvård = ny bräda?

Jag träffade en tjej i helgen som undrade om jag kände nån blond kitetok som heter som du och som jobbar på det där företaget du jobbar på än så länge. Det kan inte vara lätt att värja sig mot damerna när man är både kiteare och alfahanne.

• sourra

sourra

Medlem
    25 november, 2008 vid 00:03 som svar på: Några bilder på året fetaste julklapp!

@Gurra_g 517859 wrote:

hehe den är rätt mycket mer pimp den där hajfan, snygg!

Håller med hengo om att de nya ozonarna ser väldigt stilrena och sofistikerade ut, de första jag tänkte på när jag såg dom osså.

Sa han verkligen stilren? =)

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 21:37 som svar på: Cap + friskvård = ny bräda?

Najj. Enligt skatteverkets regler så får bidrag med skattelättnad inte ges till ”materialsporter”.

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 21:06 som svar på: Bilder från Dahab!

Ja riktigt tjusigt kört!

Nicco: Photoshop eller Paint beroende på ambitionsnivå =)

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 17:41 som svar på: Bilder från Dahab!

Fan vad nice! Jag har hört att det ska finnas bra klättring i närheten av Dahab. Är det nåt du känner till?

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 15:49 som svar på: Cable klipp

Nja, jag har ju redan klarat av mitt exjobb 🙂 Stalltips: Gör ett jobb där du har goda möjligheter att få jobb sen.

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 14:39 som svar på: Cable klipp

Är det inte Kristjans som håller i trådarna/kablarna?

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 14:36 som svar på: Vem är detta?

Jösses, han ser ju livsfarlig ut. Lås in token!

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 14:34 som svar på: Inför vinterresan

Jepp, oftast blir det att man har tre reseförsäkringar (VISA, resebolagets och hemförsäkringens) så då kan försäkringsbolagen sitta och peka på varandra i all evighet. Bäst brukar det vara att se till att den som finns i hemförsäkringen har bra status.

• sourra

sourra

Medlem
    24 november, 2008 vid 14:17 som svar på: Inför vinterresan

Näven, i Sverige måste du ha olycksfallsförsäkring. Utomlands täcker reseförsäkringen i hemförsäkringen.

• sourra

sourra

Medlem
    23 november, 2008 vid 20:57 som svar på: Rengöra linsen

Kör du med uv-filter som skydd för linsen?

• sourra

sourra

Medlem
    23 november, 2008 vid 18:13 som svar på: Inför vinterresan

Det är väl en fin idé men jag tror inte folk förstår hur mycket arbete det är med att driva ett förbund eller en förening. Vi i VSK som bara har Varberg med omnejd som verksamhetsområde har fullt upp med att hålla förbudsivrare på mattan. Jag vill inte ens tänka på hur det vore att ombesörja hela landet.

Sida 246 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA