sourra
Forumsvar skapade
-
1-5, vi måste lösa transport av en styck drauk.
-
Betyder det här att jag måste släpa med en egen kite över jul eller har du någon gammal trasa som vill ut och flyga?
-
Vi hade det trevligt inne i Santa Maria också men där var det inte direkt all inclusive =)
-
2 km. Men billigast på totalen sett är nog fan all inclusive och då kan du bo fantastiskt nära.
-
Containers har man smuggelgods och sopor i. Inte surfcenter.
-
Det går att hitta boende på orten men det blir såklart billigare om man styr upp det i förväg. Jag har en del info i den här tråden: http://www.surfzone.se/forum/showpost.php?p=361729&postcount=21
I övrigt så går det bra att ta med bräda och kites på flyget. Kör den i Golfbag så blir det gratis med TAP och kostar 550-800 med fritidsresor (beroende på om ditt samvete väljer kite eller golf som väskinnehåll). Flyger man från Danmark kostar det lika mycket i DKK och det är inte lika festligt som SEK.
Bor gör man i Santa Maria och surfar gör man antingen vid Santa Maria eller på Kite Beachen (dit man tar pickuptaxi som man kan dela med en massa folk så det kostar next to nada).
-
Trevligt med bilder. Är det min skärm som är knasig eller är färgerna smått självlysande?
-
Mölndal funkar också.
-
Kan bara uttala mig om kites som jag är väl bekant med:
För Cult hade jag valt 12 och 7.5m och för Helix 12 och 8. Culten har lite mer windrange än Helixen och därför funkar det bra med det lite större glappet. -
@Neven 516643 wrote:
Kollade på den igårkväll. Riktigt hög klass på rullen och värd att köpa.
Ta med den när du kommer över
-
Yann, testa skärpa upp bilden ordentligt så kommer du se vad jag menar. Pixlarna är för långt ifrån liten för att verka komprimeringsrelaterade och kör man mörk fill på hela himlen blir det en vit kant runt kiten vilket luktar lite friläggning. Nåja, det ska tydligen finnas fler bilder på mötet och dyker bara någon av dessa upp i någorlunda vettig upplösning lär väl alla mina tvivel undanröjas. Fan vad sugigt det är med höst!
-
Kollade på den där Späckhuggarbilden igen och hängde upp mig på nåt med hur kiten såg ut i luften. Så det blev en tur i PS. Jag säger inte att bilden är fejkad men nåt har de gjort för att trimma bilden/kiten. De kör ju så det bara yr pixlar runt kiten =)
-
Jupp, prima. Det är så man blir stolt över att vara svensk när en dansk och en fransman slår sina järva huvuden ihop =)
Osså är det en recension på Global 6’0″ och ett fint reportage med Naish-folket.
-
@Lelleee 516551 wrote:
du är en räka Rickard!!
barani från 11an 🙂 jag vet att du har samma flip från samma plats så posta 🙂
Du är inte frisk Linus. Du må vara en hyvens kille men du är fan inte frisk…