Forumsvar skapade

Sida 254 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    8 november, 2008 vid 23:47 som svar på: surfa i naturskyddsområde, någon?

Kollar man noga på diverse förbud så upptäcker man inte helt sällan att det bara är en ytterst begränsad del av ett område som är belagt med förbud. Att sen Ornitologerna tolkar det annorlunda kan ju inte hjälpas.

• sourra

sourra

Medlem
    8 november, 2008 vid 23:37 som svar på: Fööd mitt barn!!

Ni är ju fan varandras bröder, barn och kusiner hela högen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det är inte okej med inavel bara för att få en unge som är duktig på banjo. Skärpning!

• sourra

sourra

Medlem
    8 november, 2008 vid 16:02 som svar på: surfa i naturskyddsområde, någon?

Jag tror för övrigt än så länge på att respektera skyddsområden och föra dialog med Länsstyrelsen om man tycker det är felaktigt.

• sourra

sourra

Medlem
    8 november, 2008 vid 16:00 som svar på: surfa i naturskyddsområde, någon?

@edorf 514448 wrote:

idiot håll dig ifrån måkläppen, lagun, tippen, annars jävlar !!

Frode, språket!

• sourra

sourra

Medlem
    8 november, 2008 vid 13:08 som svar på: surfa i naturskyddsområde, någon?

@christian12345 514420 wrote:

Vilka är de olika huvudsakliga grunderna till Naturskydd i varberg?

Trångsynthet, missunsamhet och okunskap.

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 21:20 som svar på: Denna måste ni se!

Haha, sheisse. Hur slutade äventyret?

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 19:12 som svar på: Förbud mot spela transistorradio…

@SamHansson 514324 wrote:

bättre att ligga lågt, om vi inte finns är det inte mycket de kan göra

Men om det tänkt att kötta igenom förslaget så är det väl dumt att ligga lågt?

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 19:08 som svar på: Förbud mot spela transistorradio…
    SamHansson;514318 wrote:
    gammalt, från 2004 eller så, men samma visa hela tiden från den gubben som för övrigt är extremt lik Ugglan i Hedvig & Uggla.

Men det är inte Ugglan som skrivit artikeln. Du har inte lust att bara ändra lite i er gamla text och skicka den igen till vart ni nu skickade den. Vart var det?

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 18:09 som svar på: suesias boardriding dvd

Kan ni inte lägga filmen på kiteflame så man slipper träffa folk för att få se den?

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 18:07 som svar på: Förbud mot spela transistorradio…

Sam, är det där nåt ni har skickat in till dom nu eller är det gammal skåpmat?

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 14:46 som svar på: Nordic Surfers Mag #3

Damn right Mat! Vi gillar miljön, låt oss vara rädda om den!

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 14:42 som svar på: Lite frågor till VSK….

Vi får se hur vi gör. Det drog ut på tiden i och med att vindgudarna blåste oss (oj, Göteborgshumor) och gjorde att hela september gick till spillo innan vi kunde köra. Dessutom lärde vi oss ett och annat som vi bör ta hänsyn till när vi arrangerar nästa tävling. Finner vi att vi har tid och möjlighet att ordna vågtävlingen innan nyår så kommer vi såklart att utlysa det här på Steffo. Skulle det vara så att vissa människor är utomlands då så är det ju synd for dom men det är alltid någon som är på vift. Är det någon som känner att de vill dra det tunga lasset inför en tävling så går det bra att meddela det till oss.

Nu har vi ju fått ornitologerna på halsen igen så jag misstänker att det kommer stjäla en del energi under den närmaste framtiden.

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 14:32 som svar på: Förbud mot spela transistorradio…

@EliasP 514260 wrote:

eller så tar man upp frågan med en opartisk utb. ornitolog och ser ifall man kan ta del av några uppgifter ang. ämnet i fråga.. ska se ifall jag kan få tag på min gamle lågstadielärare som arbetar på naturum och se vad han säger..

Skicka ett PM eller e-post till mig om du får fram något vettigt. Jag ska starta insändarmaskinen när jag kommer hem.

• sourra

sourra

Medlem
    7 november, 2008 vid 08:25 som svar på: Jeopardy nr.2

Jadu Viktor, prognoserna vrider och jävlas. Just nu visar DMI ostligt så vi får se om det blir nåt alls. Är mer inne på att köra söderut.

• sourra

sourra

Medlem
    6 november, 2008 vid 22:00 som svar på: Jeopardy nr.2

@Trumpeten 514128 wrote:

Helt rätt Sourra jag glömde skriva dit att bössan har samma lutning som tåget.

Höjden då Viktor? Och surfas det på Lördag?

Sida 254 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA