sourra
Forumsvar skapade
-
Är du ute och dubbelpostar nu igen Wacko?
-
…fast du får ju uppgifter på din egen adress när du går in på sidan så du behöver inte gissa fram din adress.
-
@Milkman 514935 wrote:
Vilken bra tjänst Johan.. Min adress är (nästan) 87.96.134.39, (säker lätt att ta reda på den exakta ändå, men lite kan man lämna åt fantasin).
Jag sitter i Sollentuna, jag är fan helt säker! 🙂Fast S fick dom ju rätt på :/
Haha. Ibland så anger de orten efter var huvudkontoret för internetleverantören sitter och ibland verkar de ha noll koll =)
-
(Och sen har jag sneglat på den här sidan -> http://www.geobytes.com/ipLocator.htm men mest är jag syyyynsk)
-
Ser ut att vara ett lunda-ip. Vad pysslar ni med där nere?
-
@dadil 514844 wrote:
jag skulle kunna pussla om de där bokstäverna lite. men det gör jag inte.
Behändiga svinspiltor?
-
Åh vilken miss att inte flexa ut och åka ned! Men jag är inte avundsjuk och är absolut inte bitter.
-
Det klart tröttaste med deras förslag är att endast ett av områdena där förbud förbereds är ställen där det faktiskt kan skymta en kite ibland och det är norr om Björkäng. Som jag ser det är det här en principfråga för oss. Man kan inte bara hävda att allt blir bra om man förbjuder oss. På SR.se (http://www.sr.se/halland/nyheter/sokresult.asp?first=1&last=20&from_date=1990-01-01+00%3A00%3A00&to_date=2008-11-10+17%3A21%3A31&page=1&intUnitID=220&programID=220&nyheter=&Artikel=2427135&strSearch=l%E4nsstyrelsen) står att läsa att bakgrunden till förbudet är att antalet vadare, måsar och tärnor minskat och det ska tydligen bero på oss. Jäkla lustigt resonemang de för. Birds are for turds.
-
Jag ser nu att HN har lagt ut denna nyhet ännu en gång och daterat den 10 november. Undrar hur det kommer sig?
-
Det stod ju till och med uttryckligt i bildtexten. Bra detektivarbete Sherlock Sourra.
-
Är det inte några Bra Boys med på de bilderna? Koby Abberton är väl en av ”dom”?
-
Noterat: LF på fötterna och Naish i händerna. Var är du på väg Nils?
-
Nils utan dräkt? Var det +33°C i vattnet eller? Sköna bilder Kaptenen, nu blir man sugen på ekvatorsurf. I väntan på det blir det dock eskimo-surf. Vi åker 10.
-
Chill out. We’re on it.