sourra
Forumsvar skapade
-
Jag har på känn att du är på väg in i en istid Henning… 🙂
-
Det klippet har varit uppe på Kiteforum en vända också. Det var inte så mycket till krock men det hindrar ju inte Aftonbladet från att skapa nyheter 🙂
-
Nej nej, jag tänkte drabba Varberg jag också.
-
Stundtals sjukt feta bilder. Reo Stevens är fan min idol om än det inte var de bästa bilderna på honom.
-
Kom igen nu, jag vet att du vill åka till Varberg. Do it…
-
Mmm, det såg så härligt lättsamt ut. Fan vad jag är sugen på shortssurf nu!
-
@WakeNils 515201 wrote:
jahopp… jag hade missat den iaf, verkar vara mer intresse i fylletrådar eller vem som attackerar vems dator
har klippt ihop filmen från safaga nu iaf, kommer upp idag… efter att jag surfat =)Wacko, var det sån här vind ni inte fick när ni var i Soma? =)
-
Haha, but you were just kidding Tony. I am serious as a heart attack.
-
@surfmc 515264 wrote:
http://www.hn.se/m_opinion.php?id=1019223&avdelning_1=112&avdelning_2=275
Läste dessa vackra ord till frukostgröten, MYCKET välformulerat. Bra jobbat!!
Tack tack pågar. Man skriver som bäst när man är lite lätt förbannad. Jag hoppas insändaren var lagom provocerande mot den militanta fågelskådarfalangen. Det känns som att det är viktigt att vi träffar rätt hos allmänheten så det framgår hur absurt allt detta är. Vissa av ställen som de vill bannlysa oss från är ju inte ens surfbara…
-
Svar på tal: http://www.hn.se/m_opinion.php?avdelning_1=112&avdelning_2=275&
För övrigt borde ni i Skåne organisera er. Att sitta och debattera på Steffo gör inte mycket skillnad i verkliga världen.
-
Handvirkat i grönt och svart, som de hårda killarna har. Hur stor skalle han har vet jag inte men hans näsborrar rymmer en Stål-Långbenjordnöt vardera.
-
Frode, vad är det för ståhej om Näset hela tiden?
-
@hengo 515110 wrote:
jag tror kap verde kan vara the shit. Bra också att det inte verkar blåsa varje dag, elelr det kansek de gör? Då får man chans att surfa lite också!
När jag var där i januari 2007 blåste det 20 dagar av 21. Och med en skim eller en vågis hade jag kunnat köra dag 21 också 🙂
-
Kap Verde är vindsäkert och blåser det inte så vågar det rätt bra ändå. Går som charter med fritidsresor och flyger du från 5 januari och framåt går det att få rätt bra pris på all-inclusive. Kolla på både Boavista och Sal.
1:08 är ett vågspot på Sal. 4:30 är Boavista
[YOUTUBE]f_VHbPZBtso[/YOUTUBE]