sourra
Forumsvar skapade
-
Å andra sidan är det först på senare tid som Mac har blivit en dator som finns i var mans hem. Innan dess har det inte så intressant att göra några virus. Jag menar, lägga ned en massa arbete som bara kan pricka en bråkdel av alla tänkbara mål kan ju inte vara lattjo för en hacker.
-
Tack Nicke! Men var är bilderna? =)
-
7.5 funkar prima som komplement till en 12 och du kommer inte vara underriggad i 17 ms om du väger 85 kg. Däremot är 9 i 25 m/s helt åt skogen. I de vindarna kör man 4.5 eller sent av 3 och absolut inte 9.
-
Har inte Cabrinha lite udda linlängd?
-
Den nian är en go jävla nia ska det tilläggas!
-
Ser på sidan 42 i KW #36 att Ozone gjort tidernas mest otippade samarbete och teamat upp med analfetischisterna på Private.com
-
Tycker jag känner igen en norrbagge som brukar vara i Viken och köra. Är det Nerdrum?
-
Hahaha. Jag kör en rävligt nice rosa Cult eller en blå Helix, en sjukt nice Naishbräda med ljust och mörkt träytterskikt och har ett schysst grönt vurpollon på huvet. Jag tar med min armé av spärrballonger och kommer ned. Puss puss.
-
Alla får följa med så länge de kör i vägen för Gonzo! =)
-
Martin Racz och Camilla Ringvold vinner RV#1
Wacko-Nils surfar utan våtdräkt
=) -
…och kollar man på http://www.spboarding.com/build-to-order/ så ligger det nära till hands att tro att det är samma som Nobiles stroppar.
-
La ner? Det är ju nu det börjar bli bra ju Jens =)
-
Om du missat det så var det inte Ross som surfade…
-
Bocken, det beror lite på vad det är för typ av kite och hur mycket du väger men generellt är det i överkant om man är nybörjare.