sourra
Forumsvar skapade
-
Efter frågetecken skall det vara stor bokstav. Kamning! Det här är ju som att bli tillrättavisad i Alfapet av Robinson-Robban…
-
Det var på tiden! Robocop i ny skepnad?
Paraskiflex är för övrigt så jävla fett! Fattar ni inte att det är framtiden? Den har ju deltashape ser ni väl!?
-
Kökskniv i ena, långfingret i andra =)
-
You are totally right buddy – I am a flat water guy and you are from Cardiff 🙂
-
Jag har slutat kitesurfa (lade ned faktiskt ned idag). Det blir comeback till helgen.
-
Vi har satt upp följande grejer på förbättringslistan:
* Större start/stop-flagga
* Fixa något starkare vind
* 25°C
* Lägga vinden på den första planerade tävlingshelgen
* Sluta låsa in bilnycklarna i bilen tillsammans med heatlottningen och deltagarlistanMen det var nog allt =)
-
Nice JW! Fan det går inte att bli annat än impad av hur trägen du är. Mina fötter domnade under den kvart jag stod med dig ute i vattnet och du stod där över en timme.
-
Japp, det går hur bra som helst.
Tänk bara på att med den ”vanliga” SLE-bommen kan man bara dra visst mycket depower-trim medan Smartloop-bommen har nästan oändligt mycket trimlina att dra ut. Sigma-kitarna som smartloopen levereras med fungerar bra även om man har dragit väldigt mycket trim medan en Boxer får avsevärt försämrad styrförmåga om man trimmar ned den för mycket. Men du märker när du dragit för mycket och när du gjort det är det dags att pumpa en mindre kite =)
-
Ahaa. Jag tolkade det som att han var inne på ”trä” och inte på trä.
-
Fett grattis än en gång! Inofficiell svensk mästare är inte fel!
-
Äh vi tar några till…
1. Stefan Bergdahl
2. Martin Racz
3. Finalisterna -
sourra
Medlem28 september, 2008 vid 18:15 som svar på: Smakprov på bilder ifrån A-viken Rendez Vous.Ja det var osis Anton. Du laddade fan friskt! Johan, upp med kvällssessionbilderna.
-
Det var riktig snabbt jobbat. Gytt!
-
sourra
Medlem28 september, 2008 vid 17:46 som svar på: Smakprov på bilder ifrån A-viken Rendez Vous.Riktigt fina bilder Claes