sourra
Forumsvar skapade
-
@johnk 504699 wrote:
Nu när du nämner det, så tror jag aldrig att jag har sett dig på vattnet alls Johan. Kanske en gång i getskär när jag lånade din flex? Är osäker på om du ens är kajtare 🙂
Det är ju ändå anmärkningsvärt med tanke på att jag enligt mina egna noteringar har strax över 50 åkdagar per år. Kanske har jag ljugit för mig själv? Eller så kan det bero på följande:
* Jag skyr Askim som pesten, liksom övriga Gbg-spots för att inte tala om Getskär. TT kör jag i nödfall numera (efter ett sviket löfte till mig själv).
* Jag kör inte i Apelviken när det blåser 7 m/s och hela Norden är där (jag har ett par vettiga spots där jag får vara ifred på dessa dagar).
* Jag pumpar min dvärgkite och kör vågor när det blåser så folk packar ihop sina sexor och sjuor och går hem.
* Jag kör med Johannebergsmaffian och köar mig inte in i Högsbo för att plocka upp folk =)
Fler förslag?
-
@nordstedt 504621 wrote:
Fyrkantsdammen? Jag är med iaf!
Ska inte du ut och rocka vågis med oss i böljorna till helgen Martin?
-
Jösses vad det ska divideras. Kör på vad ni vill så länge ni tycker det är kul. Men räkna inte med att se mig på vattnet med en sån där rockring runt magen =)
-
Vad är det för monolog du kör John?
-
-
Det blir lurigt när någon är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi.
Ännu lurigare blir det när det kommer en annan och låtsas att han inte förstår att den förste är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi. Ännu ännu lurigare blir det när det kommer en tredje och ger sken av att han inte förstår att den andre låtsas att han inte förstår att någon är så ironisk att han låtsas att han inte förstår ironi. Och ännu ännu ännu lurigare blir det när det kommer en fjärde… -
@Blackadder 504089 wrote:
Sand? Du får köra på lite djupare vatten:grin: . Är det nån som vet hur det känns när man brutit ett revben btw?
Har du fegat i loopen nu igen Ulla?
-
Har inte du redan en vågis Thörn?
-
Måste vara sjukt platt där andra bilden är tagen. Bra vind?
-
sourra
Medlem30 september, 2008 vid 19:26 som svar på: Downwinder från Ringhals utblås till ApelvikenMen passerar man på en downwinder och lånar en våg eller två ska det väl inte behöva bli några sura miner tycker man.
-
sourra
Medlem30 september, 2008 vid 18:58 som svar på: Downwinder från Ringhals utblås till ApelvikenDet måste vara jobbigt att hålla på med en sport där man förväntas bli förbannad på alla andra människor som råkar vistas på samma ställe.
-
Har du lite att göra idag Neven?
-
sourra
Medlem30 september, 2008 vid 15:11 som svar på: Downwinder från Ringhals utblås till ApelvikenSchysst äventyr Erik. Vi var lite inne på att göra något liknande på söndagen men Farbror Fernet satte stopp för utsvävningar.