sourra
Forumsvar skapade
-
Ta taxi så slipper du gå i neoprenhuva hem från kalasen.
-
Lätt att det blir SWE i top 4. Kör hårt Mike, lycka till!
-
sourra
Medlem5 oktober, 2008 vid 10:58 som svar på: Försöker kita från Malmö till Varberg på Söndag@Haze 505226 wrote:
Jag drar ner nu. Kör antingen en Svart Caution eller en Pshyco 4. (svart den med) Eller en Wipika som jag inte har en aning om hur den ser ut. Men vit våtdräkt har jag iaf 😉
Tror bestämt den här tråden handlar om en sjukt lång downwinder. Lycka till grabbar, jag tvivlar inte på att ni fixar det så länge vinden är med.
-
Sjukaste session på länge. Jag kom ned kring kvart i nio efter en välförtjänt sovmorgon och då hade Yann redan lyckats få upp sin trea i luften och var ute och körde. Jag pumpade 4.5:an, körde en timme och gick sen in för att hjälpa Yann plocka ned sin kite då han skulle och pumpa en storlek större. När vi sen gick ut igen så hade jag problem att få nåt vidare drag i kiten och rätt som det var började min bräda driva bort från land vilket förklarade varför jag hade svårt att hitta sweetspoten. Det slutade med en walk of shame men fram tills dess var det grymt fint. Det byggde bra utanför hällarna i norra delen av Läjet.
-
Tänkte rulla från Johanneberg vid halv åtta.
-
Är du morgonpigg kan du få haka på till läjet
-
Jag tar med det jag har så får vi se om du vill låna nåt Ulrik.
-
Kan tänka mig det. Jag var på ett lite avskilt spot idag för att få en polare på banan ordentligt. Men nu höjdar den jäkeln så jag kan återgå till mina favoritvatten =)
-
Bra tajmat lagom till ombytet då Ullan
-
Kommer storma inatt och sen går det ned på morgonen. Gissa om det kommer bygga vågor…
-
Enligt Animal Planet så gillar hajarna att bara ligga i swellet och låta vågorna skölja igenom gälarna. Alternativet för dom är att hålla sig konstant simmande, precis som tonfisken. Inga onda avsikter alltså.
”Dödshaj”? Carcharodon morbidus då eller? Hehe, kvällstidningarna är så jäkla roliga. ”65 personer har dött av attacker av vithaj sedan 1876” – I sverige dör ungefär 80 personer av alkoholförgiftning varje år och ärligt talat ligger du värre till där. Du kan m.a.o. chilla Nicke 🙂
-
Haha, ”så e det”! Men… brandmannen jobbar ju natt så han kan det inte gärna vara. En ”vågad” gissning är ju Krillan.