sourra
Forumsvar skapade
-
Jag vet inte om det är jag som läser dåligt eller om det är du men jag tycker bestämt det förekommer en massa rekommendationer från flera olika håll så jag ser inte varför du gnäller.
-
Ptja, det är väl inget snack om att han är helt ohotad så länge han inte har en dålig dag eller killen på plats #2 har en extremt bra dag. Det sjuka är ju att han kört i fan åtta år och är ändå knappt byxmyndig (20 år igår). Frågan är när/om någon kommer klara av att ta sig ikapp och förbi honom. Och vem blir det som klarar det?
-
Hur har du läst egentligen? Blomvall vann det heat där man gjorde upp om tredje plats i singles. Nu blev jag glad i onödan. Alltså:
1) Hadlow
2) Langeree
3) Blomvall
4) Garat -
Good stuff Johan (men skicka hem Martin nu, vi kom ju överens om delad vårdnad). Visste man inte bättre skulle man kunna tro att det var en sommardag.
-
Femmans Zoo i Nordstan. 44:-
Sen köper du karbinhakar och ett starkt rep på klasses. -
Jag och Thörn var ute en gång när det snittade 19-nånting och byade en bit över 20. Jag med 4.5, han med 3.
-
sourra
Medlem5 oktober, 2008 vid 18:34 som svar på: Försöker kita från Malmö till Varberg på SöndagFörstasidestoff på GP
-
Impar kan också busa i liknande förhållanden. Jag snökitade med en sån liten bastard och den var minst sagt spastisk emellanåt.
-
Thorn är ju prima att ta höjd med. Kitevågisar i allmänhet är också bra.
-
Jag har en 4.5 som kan busa så där om man kör den snabbt genom vindfönstret i byiga vindar och har fuskat lite med pumpningen. Pumpa mera.
-
sourra
Medlem5 oktober, 2008 vid 17:33 som svar på: Försöker kita från Malmö till Varberg på SöndagHur lyder rekordet och vem har det?
-
Mmm det var fina priser från sponsorerna. Jäkligt kul!
-
Hittade just en bild på Martin från tävlingen. Förlåt att jag sa att alla skulle tycka du var cool om du körde i Speedos. Jag ljög…
-
Jag kan meddela att min hundkrok böjdes rätt fint i morse. Det var ganska stökig vind som vred lite fram och tillbaka men jag upplevde inga konstigheter under själva sessionen utan upptäckte det första efteråt när jag packade ihop. Inga problem alltså men böjer skiten sig så börjar man nog närma sig gränsen för när man inte bör landa och starta själv.
-
sourra
Medlem5 oktober, 2008 vid 14:05 som svar på: Försöker kita från Malmö till Varberg på SöndagAhh, osis. Jag ser fram emot att höra en reseberättelse.