Forumsvar skapade

Sida 269 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 10:51 som svar på: Peru Chile nov.dec

@JohanW 506198 wrote:

gött nicke!! jag ska oxå me

I too.

• sourra

sourra

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 10:48 som svar på: Demo-dag i Habo Lör/Sön

Torch, Nya Helixen och Cult?

• sourra

sourra

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 21:42 som svar på: Försöker kita från Malmö till Varberg på Söndag

Lite får man offra sig. Det behövs alltid lite mer cowbell.

• sourra

sourra

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 14:53 som svar på: Kombination 12:a och 7.5:a?

Hahaha =)

• sourra

sourra

Medlem
    7 oktober, 2008 vid 10:02 som svar på: Kombination 12:a och 7.5:a?

Ja det funkar prima. Hör med Zilversurfarn här på forumet och lyssna vad han tycker. Han kör den setupen och bör väga ungefär som du.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 22:58 som svar på: Hur bra kryssar en kite?

It’s spelled ”klackring” and is common among finlandian gypsys. I haven’t seen it since that time you borrowed it and gave me a ”what ring?”-reply when I asked to get it back. Oh well, I had a feeling it was 10 years out of fashion and it’s made out of fool’s gold so there wasn’t that much of a loss.

30204006.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 22:19 som svar på: Blomvall 2:a pkra Chile singles!

Men stämmer det så placerade han sig ju före Pastor så då blev det fjärdeplats overall ändå. Eller?:confused2:
    Lite sömn kommer göra gott för min skrumpna hjärna.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 22:18 som svar på: Blomvall 2:a pkra Chile singles!

Ehh, eller vänta nu, nu blev det mycket. Ska man tro den här tabellen så blev det fjärde plats men samtidigt så står det att Hadlow vann fast det ser ut som att Langeree tog hem finalen. Nåja, time will tell.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 22:13 som svar på: Blomvall 2:a pkra Chile singles!

Kniven knep tredjeplatsen i eventet och därmed även fjärdeplatsen totalt. Nice!

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 21:07 som svar på: Bästa bräda för lätt höjdtagning?

Blir det snökite på Nydala i vinter? Det hade vart jäkligt gött att få dunka svanskotan i isen lite när jag är uppe över jul.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 20:53 som svar på: Smakprov på bilder ifrån A-viken Rendez Vous.

Den var nice Linus! KL HP?

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 14:33 som svar på: Rosa shorts…

Det är det som ger power.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 14:23 som svar på: Rosa shorts…

Alex a.k.a. Max Fresh a.k.a. Jungman a.k.a. Löx a.k.a. Kronblom a.k.a. Peanut Man (kärt barn har många namn) står alltid för MVG-körning i vågor och hans oklanderliga manlighet gör att han kan bära upp rosa shorts alla dagar i veckan. Dessutom tycker jag det är fint med en färgklick på en svart dräkt när man fotar.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 11:02 som svar på: Vill hyra bag 145cm GBG

Du kan låna min Viktor. Jag är hemma på kvällarna, det är bara att slå en signal innan du kommer upp.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 10:59 som svar på: Bästa bräda för lätt höjdtagning?

Jag har gått upp en storlek på bräda och kör på en 134 nu och tycker verkligen inte det är för långt. Då är jag både kortare och lättare än du är. Men vågis är ett kul komplement till en twintip fast det bygger ju på att det finns vågor att köra på också.

Sida 269 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA