sourra
Forumsvar skapade
-
Tack tack! Ett år till, sen är jag kvalificerad för gubbsurf!
-
Okej, om du blir sådär upprörd är det väl bäst att ge hela svaret då: Fördelen med kitegolfbagar är att de som sagt skyddar bra. Nackdelen är om de som sitter i incheckningen ser att det är ett kitesurfmärke på ”golfbagen” och drar slutsatsen att det inte är golfprylar i.
-
@b r p 506857 wrote:
Någon som kan rekommendera en så kallad ”GolfBag”? Har en 133 cm bräda och ska få plats med 2 kites, bommar, sele och lite annat skit… (inte att glömma, kanske en golfklubba eller två:grin:
Har kollat in Naish och Mystic ”Golfbag” Vilka är + och – för dessa?
Hur mycket plus och minus kan det vara egentligen? Bra väskor som skyddar utrustningen.
-
Det är viktigt med framförhållning Arild
-
Hehe, nej Lina ska med på nästa surfresa. Det har jag fått förklarat tydligt för mig =)
-
Tror inte AH himself hade lurat ut Tonys namn utan att det stod i tråden.
-
Ledsen buddy, jag ska jobba och vara förkyld. Vi får ta och ses, du har nåt jag vill ha =)
-
Vafalls? Är jag på svarta listan nu?
-
@gonzo 506563 wrote:
ja å sen skruvar vi upp klätter grepp i hela lyan nicke du har inga krav på att lyan ska va i samma skick när du kommer hem eller?
Finns det lutande tak? Jag behöver träna på överhängsklättring.
-
-
Två kites och en 130-bräda ryms alldeles förträffligt i ett golfresefodral. Tänk bara på att skydda kanterna och hörnen på brädan eftersom fodralen sällan är bra vadderade.
-
@Brushanen 506459 wrote:
Schysst Peter,
Fantastiskt att han vann igen! Man kan se att han helt klart har en progressiv stil vilket är beundransvärt när man redan har vunnit PKRA 4 gånger.Hur ser man om nån har en progressiv stil?
Ricard: Du har blandat ihop fet och tunn =)
-
@hildingdude 506503 wrote:
Sjukt att man måste bumpa tråden när vi har en världsfyra från sverige!
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=506023#post506023
=)