sourra
Forumsvar skapade
-
Gött. Då slipper jag ta ledigt från jobbet imorgon och lära brevbäraren att skilja på mitt och sitt =)
-
Vafalls?! Har ni fått godsakerna redan? Tror brevbäraren har norpat mitt ex.
-
Man blir medlem genom att sätta in avgiften för föreningsåret 08-09 (100kr) på bankgironummer 288-8279. Skriv i fältet för meddelande Namn, Födelsedata och E-postadress.
-
Det går rykten på stan om att knifin är rankad fyra nu. Är det fett eller är det fett?
-
Så Tuva och Sixten ska få ett syskon?! Sjukt kul, grattis!
-
”The Ruben Lenten Pro Model Control Bar is the first bar that emphasizes performance and simplicity over that of safety and convenience.”
Vet inte om de menar att den har en sån quickrelease i form av en röd tygögla som man måste pilla in fingret i istället för den asymmetriska pull-releasen som de vanliga SS-bommarna har.
(För övrigt har även Best övergett den jävla tygöglan till förmån för en centrerad push-release som nästan alla andra har vid det här laget. Vilket blir sista märke att överge knaslösningarna?)
-
Bah, ni får väl fota så det är jävelsvårt att klura ut var det är då. Eller var det så traumatiskt med invasionen av flaggfetischister och oväjare? Tror nog det är större risk att nån hittar stället med hjälp av vindprognos från den aktuella tidsperioden och flygbilder.
-
Jo, för att merparten av deras läsare inte består av kitesurfare. Sen betyder inte den här omröstningen så mycket men det är såklart en tankeställare för dom om tusen pers röstat nej och 80 pers ja. VSK’s möten med Jana ger betydligt mer. Ulven, Debbie och Löx har varit där och det ser lovande ut men än är inget klubbat. Är alla som bryr sig om kitesurfing i Varberg med omnejd med i VSK?
-
Det och ett helt knä, sen jävlar granne!
-
sourra
Medlem16 september, 2008 vid 17:25 som svar på: Kolfiber i Göteborgsområdet till skapligt pris?Finns ju ett företag i stenungsund som tillhandahållit kolfibret som Chalmers byggt sin formula student-bil av. Hör med dom.
-
Oj, platt på österlen? Det var fan inte illa. Pics bitte.
-
Det är inte kallt så länge vattnet plaskar när man slår på det
-
Lugn min vän, det blev en del över som jag frusit in i väntan på Edorf och Hugge.
-
-
Förlåt Stefan, men det är svårt att vara ödmjuk när man spelar koskälla. 2k tur och retur från Köpenhamn men spoten ser riktigt elak ut.