sourra
Forumsvar skapade
-
Nej inget måste. Ofta när man fotar surf så har man så kort slutartid att det kvittar men jag tycker det underlättar när det blåser ordentligt. Och när man fotar icke-surf såklart =)
Köpa glugg från asien funkar nog men jag vet inte hur det funkar med garantier. Usa-gluggar har gått bra för mig att köra på Canons garanti i sverige.
-
Håller med helt och hållet. Men om du vill ha svar på i vilken tidning du når flest människor i de aktuella länderna – fråga på kiteforum.com istället.
-
Innan idag blir imorgon – grattis på födelsedagen Mathieu. 24 för 11:e gången. Hurra!
-
Snabbt minneskort? Jag envisas med att köra Raw och då kvittar det. Känns på det hela taget som att 50D räcker gott för mig.
-
@Yann 500837 wrote:
Var är mitt mag? Fick inget med posten idag 🙁 Någon i Gbg som fått sin?
Najj, vi har nog samma brevbärare.
-
Tycker ofta kamerorna smäller på för snabbt så bufferten blir full.
-
@Neven 500787 wrote:
wtf. Inte dissa CCC vettu. Fint folk det där. Är Klubben CCC:are?
Japp, fint folk det där. Folk som är arvoderade för att dricka öl och rita kukar i ett halvår kan man lita på.
-
…om det inte var så att Klubben bad CCC eller liknande skyddsplaggsbeklädda fyllon rösta, för då kan det sluta hur som helst.
-
Det är nog den förbudsälskande delen av ornitologerna som organiserat sig och lyckats skrapa ihop 40 röster det senaste dygnet.
-
Lite saftigt att slänga upp motsvarande en köksrenovering fast på ett kamerahus så länge man inte kan räkna hem ”investeringen” genom sålda bilder.
-
sourra
Medlem18 september, 2008 vid 10:41 som svar på: Kitebparder HQ downwinders and beer this weekendSer ut som att det blir Västerbotten och Västernorrland som scorar den enda surfbara vinden. Eventuellt kan Bohuslän få en pust på fredagen. Kul för er som bor där…
-
Canons zoomglugg som går upp till 300 mm och har bildstabilisering är en bra instegsglugg.
-
sourra
Medlem18 september, 2008 vid 08:45 som svar på: Kitebparder HQ downwinders and beer this weekendDoesn’t look so good but miracles has occued before. However, I think it takes more than a miracle to get good conditions this weekend…
-
http://magicseaweed.com/Norway-MSW-Surf-Charts/52/wind/out/
Kolla på Pressure. Ingen ljusning i sikte. MÖÖÖÖÖÖG!
JKLDKLJIO”/#¤I”/#)=”/=#(”)#(QPERK”;