Forumsvar skapade

Sida 277 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2008 vid 09:51 som svar på: köpa kamera

Nej inget måste. Ofta när man fotar surf så har man så kort slutartid att det kvittar men jag tycker det underlättar när det blåser ordentligt. Och när man fotar icke-surf såklart =)

Köpa glugg från asien funkar nog men jag vet inte hur det funkar med garantier. Usa-gluggar har gått bra för mig att köra på Canons garanti i sverige.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 21:26 som svar på: Kite magazin

Håller med helt och hållet. Men om du vill ha svar på i vilken tidning du når flest människor i de aktuella länderna – fråga på kiteforum.com istället.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 21:25 som svar på: Ang. nya Nordic surfers mag..

Innan idag blir imorgon – grattis på födelsedagen Mathieu. 24 för 11:e gången. Hurra!

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 20:41 som svar på: Panga grisen!

Snabbt minneskort? Jag envisas med att köra Raw och då kvittar det. Känns på det hela taget som att 50D räcker gott för mig.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 18:34 som svar på: Ang. nya Nordic surfers mag..

@Yann 500837 wrote:

Var är mitt mag? Fick inget med posten idag 🙁 Någon i Gbg som fått sin?

Najj, vi har nog samma brevbärare.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 17:27 som svar på: Panga grisen!

Tycker ofta kamerorna smäller på för snabbt så bufferten blir full.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 15:29 som svar på: Omröstning kiteförbud apelviken i GP

@Neven 500787 wrote:

wtf. Inte dissa CCC vettu. Fint folk det där. Är Klubben CCC:are?

Japp, fint folk det där. Folk som är arvoderade för att dricka öl och rita kukar i ett halvår kan man lita på.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 14:26 som svar på: Omröstning kiteförbud apelviken i GP

…om det inte var så att Klubben bad CCC eller liknande skyddsplaggsbeklädda fyllon rösta, för då kan det sluta hur som helst.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 14:25 som svar på: Omröstning kiteförbud apelviken i GP

Det är nog den förbudsälskande delen av ornitologerna som organiserat sig och lyckats skrapa ihop 40 röster det senaste dygnet.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 14:14 som svar på: Luderitz

Är det en slungningsdiskussion på g? =)

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 11:19 som svar på: Panga grisen!

Lite saftigt att slänga upp motsvarande en köksrenovering fast på ett kamerahus så länge man inte kan räkna hem ”investeringen” genom sålda bilder.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 10:41 som svar på: Kitebparder HQ downwinders and beer this weekend

Ser ut som att det blir Västerbotten och Västernorrland som scorar den enda surfbara vinden. Eventuellt kan Bohuslän få en pust på fredagen. Kul för er som bor där…

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 10:17 som svar på: köpa kamera

Canons zoomglugg som går upp till 300 mm och har bildstabilisering är en bra instegsglugg.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2008 vid 08:45 som svar på: Kitebparder HQ downwinders and beer this weekend

Doesn’t look so good but miracles has occued before. However, I think it takes more than a miracle to get good conditions this weekend…

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2008 vid 20:11 som svar på: Nån som ska ut idag ???????? DESPERAT

http://magicseaweed.com/Norway-MSW-Surf-Charts/52/wind/out/

Kolla på Pressure. Ingen ljusning i sikte. MÖÖÖÖÖÖG!

JKLDKLJIO”/#¤I”/#)=”/=#(”)#(QPERK”;

Sida 277 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA