sourra
Forumsvar skapade
-
Sjukt nice! Just i fan Lelle, din pump är hos Oskar.
-
-
Ni får ju inte glömma att det kommer vara normalt funtade människor där och mingla och trivas också =)
-
Vi kommer vara på ett uteställe så ni får fan lägga nivån därefter.
-
Har du fått igång Vicky-usern igen Viktor?
-
Riktigt fint klippt Kalle! Hallåja!
-
Fett bra Robin! Nu KAN ju helgen inte bli dålig.
-
Fy fan för renmarkstorget. Tror det är dags att börja utnyttja det faktum att en gammal polare bossar på TC nästa gång jag är uppe.
-
Med tanke på att uteställena i 090 stänger klockan 2 så scorar du feta uthållighetspoäng så här dags =)
-
Om jag ska förtydliga så är det så att uteställen och promotionföretag som representerar diverse dryckesfabrikörer inte kan ta hänsyn till vindprognoser då man gör sin kapacitetsplanering. Festen är egentligen frånskild från själva tävlingen men självfallet vill vi helst ha båda eventen i anslutning till varandra. 800 kronor för 6 bäddar i två nätter på Apelvikens stugby är ett prima pris för att få tillfälle att umgås med resten av kitesverige. Välkommen.
-
@Haze 497401 wrote:
Kasst så fall. Orkar inte festa utan tävling. Man måste väl göra nåt för fest eller?
Hasse, skit på dig 🙂
Vad du missat men som resten av oss fattat är att tävlingen och partajet kring tävlingen kommer lägga grunden för hur kite-sverige ser ut nästa år. Det är ingen brist på intresse för vår verksamhet. Låt oss tillsammans visa sporten och dess utövare från dess skönaste sida.
-
Jag får nog hålla med men ändå kissa lite på dig Hengo. Börja med kitefilm-tipsen pch sen är det bara att successivt sänka kiten. När du känner att du är redo är det bara att scora en c-kite, en grym bräda och bindningar från LF.
-
Det är för helvete en vecka kvar! När stämde windguruns långa prognos senast? Negativa tankar har ingen plats i denna tråd.
-
King Lines är bra oavsett om man gillar klättring eller ej. Hela stämningen är så jävla inspirerande.