Forumsvar skapade

Sida 292 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 14:42 som svar på: Nya kites

Det ska väl inte vara några direkta problem med treorna? Eller? Tvåorna tuggade dock bridles och rev duk. Du kan för övrigt få rätt ok depower med moderna c-kites. Säkerheten är dessutom högsta möjliga om man kör med femlinors. (Bara en c-kitesreflektion)

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 13:16 som svar på: Teamåkare?

Hur är det man säger? När Fan blir gammal blir han religiös?

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 12:25 som svar på: Förbjuda kite helt i Apelviken

@nic 495100 wrote:

Tror inte det är vi som lägger fram några alternativ vi har att välja mellan.

Nej det vi säger här läggs ju inte per automatik fram som förslag även om vi ibland tror det. Vi måste så klart engagera oss utåt och aktivt jobba för att få tillstånd en bra lösning.

Vad det gäller kitezon under sommaren så kan man tänka sig att vi har en zon, en passage in och ut ur den zonen och sen har vi hela bredden att köra på låt säga 100 meter från stranden och utåt. Det funkar ju i andra länder, varför ska just vi behöva se allt i svart eller vitt? Grått är fett!

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 10:50 som svar på: Förbjuda kite helt i Apelviken

Att införa förbud är bara ett enkelt sätt för kommunen att fly undan sitt ansvar. Det är fortfarande ett skämt att det inte finns någon form av livräddare i en kommun med så mycket stränder och så mycket sommarturism.

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 10:25 som svar på: Teamåkare?

Demodagsdebatt med Siwert Öholm som moderator?

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 09:26 som svar på: Förbjuda kite helt i Apelviken

Vi måste hitta en lösning där det ena inte utesluter det andra.

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 08:41 som svar på: Förbjuda kite helt i Apelviken

Borde inte förslaget i sin helhet finnas för beskådan på nån hemsida? Jag tycker ju att en kitezon är fan så mycket bättre än förbud.

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 07:44 som svar på: rookie kitare söker likasinnade (Varberg)

Det är bättre för dig och för sporten om du slipper göra smärtsamma misstag så fråga på och känn inte att du är till besvär.

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 07:13 som svar på: Förbjuda kite helt i Apelviken

Åhh… Jag blir så matt. Vad har de för fel i huvudet egentligen?

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 06:58 som svar på: Teamåkare?

Ja Henke,det är en fråga om ärlighet och jag tycker bara man ska vara öppen med sin anknytning. Jag menar på att det finns rätt många fler som borde ange ”var de kommer ifrån” än de som gör det idag. Så här i efterhand inser jag att jag utformat frågeställningen med en 4-årings verbala förmåga. Joy…

• sourra

sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 05:11 som svar på: Teamåkare?

Nej Bohm, jag har inte missat det men heller inte fokuserat på det. Tycker bara att det borde framgå varför vissa snackar lite varmare om somliga märken än andra.

• sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 21:48 som svar på: Nästa storlek efter 12a

Men du kör väl tolvan då får man anta? Om inte – lär dig hantera kraften från kiten genom att kanta emot hårdare istället för att bara skota ut.

• sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 21:44 som svar på: Den Brune lagune (FILM)

Nice nice. Vattnet verkar vara lika fräscht som i Torkelstorp. Pop in the poop.

• sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 21:32 som svar på: hur funkar fiskebäck i gbg?

Birch meadow funkar superbt på NV och har riktigt gott om svängrum. Kolla här innan du kör bara: http://www.varbergssurfklubb.se/page/Bjorkang.aspx

• sourra

sourra

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 21:27 som svar på: Slingshot rev 09

Ahaa, det är därför det heter oh shit-handles. ”Oh shit, dags att re-launcha!”?

Sida 292 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA