sourra
Forumsvar skapade
-
Blandade ihop dig med Anton. Steffo på mobilen har sina baksidor. Sen är ni ju så lika på vattnet också 🙂
-
Men så trevligt med överraskningar från Stuvar-Stefan. Nåt jag glömt kvar?
Jag und Mr Nordstedt fick en göttans session idag mellan gbg och vbg. Inte en käft på vattnet och solen bemödade sig med att titta fram. Det var 10 kvm-kites som gällde här också och det var inget fel på hangtimen. Sjuan hade nog funkat bra också =) -
sourra
Medlem27 augusti, 2008 vid 20:57 som svar på: st: peter ording update på www.mikeblomvall.comBra jobbat med att smiska pastorn! Lite synd att du inte har domsluten på din sida men du har i alla fall gjort så gott du kunnat.
-
sourra
Medlem27 augusti, 2008 vid 14:39 som svar på: aktuella drakar för att åka snabbare än 50 knop på vattennFörlåt, jag missuppfattade hela frågeställningen. Den bästa kite för att köra fort är paraskiflex.
-
sourra
Medlem27 augusti, 2008 vid 13:52 som svar på: aktuella drakar för att åka snabbare än 50 knop på vattennBra fråga. Hög ar drar ju mer men har samtidigt mer LE-yta exponerat vilket borde ge högre vindmotstånd.
-
Fantastiskt! Betyder det att du kommer sluta gubbsurfa nu?
-
Will do! Är det nån tid jah bör infinna mig innan?
-
Ja det är svinkul. Jag tipsade Toby så kiteforum så mu ligger ni i deras märkesöversiktstråd. Ska ni släppa vågisen snart också?
-
Alex slaktade TGB i Guincho. En ny och starkare kommer i höst.
-
Ny bräda och nya boardies. Han ser fan inte klok ut.
-
Bara av nyfikenhet – hur många är det som kör på Suesias i nuläget?
-
Kör du viken eller går du i bland kötthögarna? Jag är laddad till tusen men utan vågis kan jag nog motivera mig att köra i drogelund.