sourra
Forumsvar skapade
-
Jag skulle gärna fota mer men det är bara det att vi så sällan har kul kvällsljus.
-
Coming from a guy who loves his purple and pink kites more than anything: The boards are really snygg I have to say. Clean yet psycho and girly. Alla goda ting är tre…
-
Varberg blir noice! Hatten har skruvat upp förväntningarna på dig.
-
Jag är fan lite avis på Skåningarna för Habo-spoten. Så sjukt nice att kunna stå och fota sådär. Är det en Röven/Raven vi ser?
-
Som sagt, PM så det inte blir en jävla tyckartråd.
-
@mjersen 492907 wrote:
jonkajävel har fan koll på läget,! yrade bort sina linser,sin klocka sin plånka med kort o pengar, plus att han dödade båda sina kites.!
Haha, det är fan imponerande på ett märkligt sätt. Hur dödar man två kites om man bara kör laguner?
-
Nord till syd via väst. Inget från ost alltså.
-
Tror mer på dialog än på civil olydnad i det här fallet.
-
I det här fallet verkar vinden ha gått från <20 knts till närmare 50 på rätt kort tid. Men sen kan man ju fundera på om det är så smart att ge sig ut när orkanen Fay står runt hörnet... Han har bland annat fått en ryggfraktur, bruten vrist, brutet revben och svullen hjärna. De hade tydligen ändrat benämningen på hans tillstånd från ”critical” till ”serious”.
-
Mar Menor, ca 7 mil söder om Alicante.
-
Fan kul med lite potenta hemmabyggen. Show!
-
Ett bra sätt att inte vara i vägen är att hålla kiten lågt (typ 45 grader). Enda gången man behöver ha kiten kl 12 är när man hoppar och när man vattenstartar. Du minimerar även risken att bli loftad och skadad.
-
There will be a very nice party on saturday night. We just need to get a few more green lights before all info regarding the party will be published.
-
Som sagt, skicka PM med förslag så tar vi till oss där vi tycker det verkar vettigt. Annars kommer det här bara bli en lång tyckartråd.
Vi har i alla fall skapat ett till heat för att göra plats för Ludde, Fernholm, Kicken och Tobbe Mårtensson.Ang. starta tidigare så efterlyste jag tidigare en åsikt om hur tidigt vi kan ha åkarmötet med tanke på de tillresta. Det vore gött med lite respons från de som icke bor i Varberg.
-
@Trumpeten 492644 wrote:
Men vem fan var det som smetade koskit på kajten?
Lova att du inte slår mig om jag berättar det.