Forumsvar skapade

Sida 302 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 21:38 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Anki är anmäld som tävlande i det fall vi har oflyt med vinden och får köra tävlingen på en reservhelg då PKRA har ledigt.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 20:54 som svar på: Onsdag i GBG

@gonzo 492200 wrote:

ids är väl inte så viktigt men prestandan på kiten e grym. johan du ska få testa den så att du slipper va så trångsynt hela tiden

Hehe, sorry, trodde vi höll på att trycka på varandras knappar som vanligt.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 20:51 som svar på: Onsdag i GBG

@Tote 492207 wrote:

Lutar nog åt Läjet imorn, var länge sen nu. Tar med mig Cheriffen efter jobbet. nere runt 17. (om vi inte fasnar i råge eller nått :blush: )

Ta med dig nåt vapen eller nåt annat du kan hota Johan med om han vill stanna vid Rågelund eller Askim. Han ska till Läjet, basta.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 19:34 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Mången gosse har fått kvinnlig fägring vid tillfälligt besök på orten. Ska du sexturista i Varberg säger du?

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 19:28 som svar på: Onsdag i GBG

Gött med IDS. Kommer ni åka runt och quickreleasa stup i kvarten nu när det är lättare än någonsin eller blir det bara när ett av de 6 blocken i frambridlen havererar? Hohoho! Norra Brunn, här kommer jag!

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 17:55 som svar på: Onsdag i GBG

@BennyTC 492121 wrote:

Tjenare, har nyligen fixat egen utrustning och kikar efter lämpliga ställen i göteborgsområdet. Har varit vid askimsbadet, hur är/var ligger Torkelstorp, finns det några andra schysta ställen som ni kan rekommendera?

Rågelund, Torkel och Askim funkar alla på SW om jag inte missminner mig. Kolla in http://spotguide.kicks-ass.net

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 17:33 som svar på: Rendez-vous i Varberg

@Laina 492103 wrote:

Ludde kan väl få köra med oss tjejjer om han inte får plats.. ?! Det är ju bara o klibba på lite rosa märken på brädan hans så är han ju en av oss..

Det kommer lösa sig utan att Ludde ska behöva bli könslös.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 17:32 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Trulsas Gata. Men lämna inga grejer i hagen när ni är ute och kör för då slaktar kossorna prylarna. Om det inte är några badgäster på stranden går det bra att utgå därifrån också. Ingen koskit, ingen taggtråd och inga kötthögar.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 17:21 som svar på: Onsdag i GBG

Får nog säga Björkäng. Klart bästa nybörjarstället i Varberg/Gbg. Kolla Surfklubbens hemsida för spotinfo.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 17:03 som svar på: Kite-gymnasium

@Krillan82 492109 wrote:

jag kan bistå med lektioner inom fittologi och rövteknik.

Attityden…

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 17:03 som svar på: Kite-gymnasium

Markus, du får se till att plugga på en skola som ligger nära nåt schysst spot istället.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 16:53 som svar på: Har en fråga

Vet inte vad du menar med klass men Thorn är en sjukt fin freestylebräda med grym pop och en väldigt hållbar träkärna. Har inte hört talas om någon som knäckt en Thorn 08. Jag får nog säga att Thorn håller absolut världsklass och med tanke på att Langeree kör den i PKRA så får man nog anta att det stämmer. Vet inte vilken klass och hållbarhet det är på Flexin men det är nog inte kattskit det heller.

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 16:48 som svar på: Rendez-vous i Varberg

Nej det var ingen dum idé Svarte Orm.

Hasse: Betyder det att du ska vara med i RV1 eller inte?

Viktor: Ska du med imorgon och köra?

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 16:45 som svar på: Wakefilm jag gjorde

Är det Thrillen?

• sourra

sourra

Medlem
    19 augusti, 2008 vid 16:37 som svar på: Rendez-vous i Varberg

För övrigt undrar jag vad den medicinska statusen är på Nils ”No Ribs” Heuman och på Alexander ”Gipset II” Jansson?

Sida 302 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA