sourra
Forumsvar skapade
-
Här är lineupen. Eventuella avanmälningar vill vi ha in så snart som möjligt.
Damklass
Lina Lundgren
Anna Sparre
Camilla Ringvold
Anna Wadman
Sofia Lennartsson
Majken KorsagerHerrklass
Nicco Schiller
Viktor Otterskog
Niklas Thörn
Martin Racz
Nils Heuman
Alf Martin Kollen
Stefan Bergdahl
Pierre Setteskog
Daniel Knutsson
Jesper Ellesson Hamrin
Robert Brusberg
Daniel Håvemark
Niklas Langseth
Anton Liljegren
Alexander Jansson
Roger Örnvang
Henrik Hagdorn
Peter Vikmo
Johan Widén
Carl Bengtsson
Hasse Lindborg
Kaj Kjellgren
Henning Sandström
Björn SjöbergReservplatser
Ludvig Persson -
Semester är ett jävla otyg. Du står som 1a reserv nu Ludde så om nån lämnar återbud är du given. Lite beroende på hur stor damklassen blir kan vi ev. skapa ett till heat men det är för tidigt att lova något. Jag har dock en känsla av att det kommer ordna sig med en plats. Vi presenterar line-upen ikväll.
-
…och jag lämnar stan strax innan kl 16
-
Börja snickra DOF du. Eller köp en XL-2…
-
Canon har en cam som man kan köra EF-gluggar på men den kostar 50 papp med adapter. Jag är lite sugen på att göra en snygg film och har en del vettiga gluggar men ingen kamera (än) och ingen adapter heller för den delen. Nån som är på skaparhumör?
-
Ingen som råkar sitta på en adapter som gör att man kan ansluta fotoobjektiv till videokamera?
-
Nice! Jag undrar just när folk ska börja ploppa ur sig kiteklipp av samma klass. Vad krävs för utrustning för att nå dit?
-
Det är helt galet hur snabbt det kan gå från bad to worse. Tittar man noga ser man hur han först loftas rätt ordentligt i bakgrunden innan det går riktigt illa. Jag postade alltså detta som en tankeställare inför hösten då många går ut i marginella förhållanden, inte som ett skämt.
-
Vi har utökat antalet platser per klass från 18 till 24 så alla som anmält sig hittills har fått plats. Det finns en plats kvar i herrklassen.
-
Fått kängan från Volvo eller gått självmant?
-
Hur är torrisar i allmänhet när man hamnar i en stor kall tvättmaskin?
-
Jag har sneglat en del på diverse f.d. ambulanser. Bra ståhöjd.
-
@hengo 491648 wrote:
Dom här e coola!! http://thecornershopparis.fr/?p=54
Men frågan är om det är nåt man vill bli spolad i av en iskall overhead-våg? Den ser inte så jäkla tät ut men den var rätt ball.
-
sourra
Medlem18 augusti, 2008 vid 20:13 som svar på: Matthias Jonsson intervjuar Jason Slezak & Mauricio Abreu för Nordic Surfers MagFett med lite celebs!