Forumsvar skapade

Sida 304 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 16:11 som svar på: Cumbuco 2.0

Slående likhet =)

clown_it.jpg

• sourra

sourra

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 13:10 som svar på: Vilken vågbräda rekommenderas?

Haha =)

SurfMC säljer en CR 5’6″ på Köp och Sälj. Kolla den.

• sourra

sourra

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 13:08 som svar på: The laws for sling shots.

This is pure spam. I read the exact same post at KF.

• sourra

sourra

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 11:31 som svar på: Våtdräkt vs. Torrdräkt

De estetiska aspekterna kommer fan i tredje hand så det får se ut lite hur som helst bara det är varmt och håller. Ang tjocklek så har 43 med sånt microfleecefoder funkat två vintrar utan större problem. Men som Hengo säger blir det snabbt kritiskt när det är riktigt kallt. Jag blev duktigt spolad ett par gånger då det var 4.5-väder och 4 grader i vattnet och trodde fan jag skulle dö när vattnet trycktes in i huvan och ned i dräkten och jag fick instant kramp i hela ryggen.

• sourra

sourra

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 09:03 som svar på: Vilken vågbräda rekommenderas?

Det är ju ett sätt att se på saken. Om man istället beaktar hur många personer det finns här på Steffo som har ”du-får-rabatt-om-du-talar-väl-om-prylarna”-deals utan att för den sakens skull informera om sin lojalitet i signaturen så kanske det hela hamnar i en annan dager. I mitt fall så kör jag på grejerna för att jag älskar dom, inte tvärt om. Det är ingen brist på erbjudanden om att hoppa på andra tåg.

• sourra

sourra

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 07:47 som svar på: Gottskär, Draget 2008-10-17

Det är en av få saker som jag är riktigt bra på…

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 22:34 som svar på: Badområde habo ljung

I doubt it.

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 22:31 som svar på: Våtdräkt vs. Torrdräkt

Men jag är inte så superflexig jag heller så det är nog lugnt =)
    Jag tror en del av problemet med Rip Curlen jag har nu är att materialet är så jävla elastiskt samtidigt som sömmarna är rätt stumma så de får ta en massa belastning i onödan.

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 21:30 som svar på: Väjningsregler i Varberg

Hmm, nu funkar den. Vettifan vad som hände där.

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 21:28 som svar på: Väjningsregler i Varberg

@Fesen 491528 wrote:

För övrigt ser hemsidan ut såhär just nu…

🙁

Fuuuuk. YANN!!! HJÄLP!!!

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 21:23 som svar på: Väjningsregler i Varberg

Med ”Ur inflytelsesynpunkt” menar jag vår tyngd gentemot kommunen. Jag menar alltså inget som har med Steffo att göra.

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 21:11 som svar på: Fan vad sjukt!

Fy fan vad jag hatar tjyvar. Araberna är inte så fel ute när de hugger av handen på tjyvar som man skulle kunna tro.

Alex Jansson säljer en bra ersättare för dig Magnus:
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/19522/cat/9

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 21:06 som svar på: Väjningsregler i Varberg

@Fesen 491506 wrote:

Din kommentar angående ”ass-hole”-reglerna kändes lite som om att det vore skit samma. Vilket jag tyckte lite konstigt då du representerar VSK. Mest det jag reagerade på.

Även fast vi bara är en massa tråkiga tomtar i styrelsen så kan vi väl få kosta på oss att ha lite humor ibland eller?

@Fesen 491506 wrote:

Håller man en sluten dialog och beslutar om ”nya” regler/seder eller tolkningar därav, så måste man försöka nå så många som möjligt. Vi vill ju inte lägga ner massa jobb på att försöka förbättra situationen för alla och sedan så kommer det surfare som inte har en aning om hur dom skall göra p.g.a. att vi inte lyckas informera ordenligt. Så ur den synvinkeln tycker jag inte att det skall spela någon roll om man är medlem eller ej.

Den är väl inte sluten om den går ut till alla medlemmar? Om man sedan väljer att inte vara medlem så är ju det tråkigt för den personen men jag har svårt att se hur vi skulle kunna göra för att täcka upp alla. Ur inflytelsesynpunkt är viktigt att så många som möjligt är med. Om vi har diskussioner med kommunen om restriktioners omfattning t.ex. så är det e väldig skillnad på om vi är 40 eller 140.

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 20:59 som svar på: Gottskär, Draget 2008-10-17

Nja, bakis i soffan =)

• sourra

sourra

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 20:45 som svar på: Våtdräkt vs. Torrdräkt

Jo det är sant. Men jag får känslan av att den här dräkten också är gjord för kalla klimat =)

[IMG]http://www.backdoor.se/shop/shopFunctions/showImage.asp?name=07-xcel-if-654.jpg&imgW=500&imgH=500[/IMG]

Sida 304 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA