Forumsvar skapade

Sida 350 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 16:20 som svar på: Kite events i sommar?

VSK kommer med all sannolikhet styra upp nåt där aaaalla kan vara med (om de vill).

• sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 15:24 som svar på: Kiteresa till Protugal (Faro/Algarve)

Vi åker från Lissabon så det är lugnt. Ha skor på er på stranden…

• sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 15:20 som svar på: Kiteresa till Protugal (Faro/Algarve)

(Det är inget hot, det är ett löfte)

• sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 15:16 som svar på: Kiteresa till Protugal (Faro/Algarve)

Era monkey mofos, jag tar det personligt att ni åker ned när vi åker hem. Vi kommer bajsa på varenda strand och köra slut på all vind. Så det så.

• sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 15:12 som svar på: Icke-bedrift?

Ja i och för sig Nicke, det har ju ändå förlist 4 fartyg där sedan 1914 =)
    Personligen tror jag inte att han väntade in den stökigast dagen. Därtill så rundade han ju inte udden utan seglade från dess spets om jag förstår saken rätt (med följebåt)

Följande mening får mig verkligen att dra på munnen: ”To achieve such a feat, Bruno Sroka has been training extensively for years, paying special attention to his equipment as well as to his physical and mental preparation.” Wow, rena Mount Everest-förberedelserna hohoho. Han har bergis varit på sån Rocky-bootcamp och huggit ved.

• sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 15:04 som svar på: telefonnummer eftersökes, min telefon har pajat

0704445800 är bra att ha till hands om du vill ha surfsällskap på något annat ställe än Onsalafjorden =)

• sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 08:06 som svar på: Det blåser

Hade gärna gjort dig sällskap Virre men jag har lovat mig själv att aldrig mer köra i Urkelstorp.

• sourra

sourra

Medlem
    27 maj, 2008 vid 08:03 som svar på: Borrby lördags

Det vet du din gamla kilt-tok! Mmm, La Torche…

• sourra

sourra

Medlem
    26 maj, 2008 vid 23:02 som svar på: Borrby lördags

Fan vad jag är tjurig över att jag blev tvungen att sitta hemma och plugga. Efter fredag är jag med i leken igen, då får ni styra lite mer vind.

• sourra

sourra

Medlem
    26 maj, 2008 vid 22:24 som svar på: Objektivönskelista

Det ska få följa med till Portugal i sommar där det förhoppningsvis ska få komma till sin rätt. Annars är det bara att hålla utkik på köp & sälj i mitten av augusti =)

• sourra

sourra

Medlem
    26 maj, 2008 vid 22:22 som svar på: Ny Film-snutt

Yum yum. Avskalat och fint.

• sourra

sourra

Medlem
    26 maj, 2008 vid 22:19 som svar på: Vem säljer filmen Lines?
  • sourra

sourra

Medlem
    26 maj, 2008 vid 20:11 som svar på: Objektivönskelista

Mmm, får helt klart sätta pannan i djupa veck över detta. Det är klart problematiskt i sådana här lägen när man är 100% prylbög med separationsångest =)

Vad får man för ett snudd på oanvänt 300/4L IS?

• sourra

sourra

Medlem
    26 maj, 2008 vid 18:54 som svar på: Takoon eller Slingshot??

Har du övervägt att tala med Lasurf om detta? Nånting säger mig att du kan få de svar du söker hos honom.

• sourra

sourra

Medlem
    26 maj, 2008 vid 18:51 som svar på: Objektivönskelista

Lekte med tanken att sälja av hela rasket och börja från scratch

Sida 350 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA