sourra
Forumsvar skapade
-
VSK kommer med all sannolikhet styra upp nåt där aaaalla kan vara med (om de vill).
-
Vi åker från Lissabon så det är lugnt. Ha skor på er på stranden…
-
(Det är inget hot, det är ett löfte)
-
Era monkey mofos, jag tar det personligt att ni åker ned när vi åker hem. Vi kommer bajsa på varenda strand och köra slut på all vind. Så det så.
-
Ja i och för sig Nicke, det har ju ändå förlist 4 fartyg där sedan 1914 =)
Personligen tror jag inte att han väntade in den stökigast dagen. Därtill så rundade han ju inte udden utan seglade från dess spets om jag förstår saken rätt (med följebåt)Följande mening får mig verkligen att dra på munnen: ”To achieve such a feat, Bruno Sroka has been training extensively for years, paying special attention to his equipment as well as to his physical and mental preparation.” Wow, rena Mount Everest-förberedelserna hohoho. Han har bergis varit på sån Rocky-bootcamp och huggit ved.
-
0704445800 är bra att ha till hands om du vill ha surfsällskap på något annat ställe än Onsalafjorden =)
-
Hade gärna gjort dig sällskap Virre men jag har lovat mig själv att aldrig mer köra i Urkelstorp.
-
Det vet du din gamla kilt-tok! Mmm, La Torche…
-
Fan vad jag är tjurig över att jag blev tvungen att sitta hemma och plugga. Efter fredag är jag med i leken igen, då får ni styra lite mer vind.
-
Det ska få följa med till Portugal i sommar där det förhoppningsvis ska få komma till sin rätt. Annars är det bara att hålla utkik på köp & sälj i mitten av augusti =)
-
Ny fråga: Nån som sett den här rullen?
http://www.x-tremevideo.com/Newreleases/index.cfm?ccs=117&cs=481&highlight=next -
Mmm, får helt klart sätta pannan i djupa veck över detta. Det är klart problematiskt i sådana här lägen när man är 100% prylbög med separationsångest =)
Vad får man för ett snudd på oanvänt 300/4L IS?
-
Har du övervägt att tala med Lasurf om detta? Nånting säger mig att du kan få de svar du söker hos honom.
-
Lekte med tanken att sälja av hela rasket och börja från scratch