sourra
Forumsvar skapade
-
Gottiga loopar där El Paulo!
-
@skotten 466810 wrote:
woo cool…. so far away though 🙁
How is 150 minutes in a car far away?! No excuses, apply!
-
Kanske en geekfråga men – är det den nya Casiokameran som använts?
-
Well if you really have to, you better spend some time stabilizing the movie like the guy on the clip has. I’m sick and tired of shaking rotating movies that does nothing but make you sick.
-
@skotten 466502 wrote:
hahaha Sam you fekkin pimp. Grats on the kickass new job by the way, we all expect discount and some sort of kiter day out event to promote the boards.
What new job?
-
-
JohnK: En vanlig bladder kan deformeras riktigt fint när man gör sådär.
JoFa: Tycker bestämt att han säger att den väger lite mer än hälften så mycket som en vanlig bladder men det säger i och för sig inte så mycket eftersom man inte får veta hur stor del av den totala vikten som är bladders.
-
Nej, nej, nej, nu missar ni poängen. Vi vill ju ha ett konstgjort rev så vi får lite bryt god damn it!
-
sourra
Medlem18 maj, 2008 vid 15:16 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg LördagOk, här kommer dina två sista hyffsat skarpa.
-
sourra
Medlem18 maj, 2008 vid 12:08 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg LördagAll of the above.
-
sourra
Medlem18 maj, 2008 vid 11:15 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg LördagMen du Jonas, gläds åt de som blev bra istället. Med tanke på att du inte fått nån vidare instruktion hur du ska göra och inte göra tycker jag det blev bra.
-
Det var jag och en polare som var ute och härjade. Vi gick in vid Björkäng och det var göött.
-
sourra
Medlem18 maj, 2008 vid 10:41 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg LördagGenom att lägga upp 385 kassa? Jag kan lyfta raw-bilderna ur papperskorgen och skicka över så får du se om jag missat några väl dolda guldkorn =)
-
sourra
Medlem18 maj, 2008 vid 09:54 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördag@jonaish 466232 wrote:
fîïfan va jag är duktig på å ta bilder!
Hehe, du får nog jobba lite på fokuseringen och placeringen bara. 395 bilder och av de var 20 skarpa. Av de 20 skarpa var 10 rena motljusbilder =)
-
@Yann 466242 wrote:
Vad var det som gick snett då? Hade vart intressant att höra.
Hur gick det för Sourra? Han körde visst Getterön – Björkäng i nästan rak nord. Borde tagit en stund.
Sourra och Rusiak klarade sig fint. Det tog sin tid men det var fan obehagligt att läsa det där när man kom hem. Skönt att det gick bra Johannes. Det är viktigt att ha varandra under uppsikt när man kör sådär.