Forumsvar skapade

Sida 361 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 21:12 som svar på: Thörn! Krocka inte!

Ett av få ställen där man kan hitta mer skit än på youtubes filmutbud är i kommentarsfälten till filmerna. Folk vet så otrooligt mycket om ALLT. Hur som helst:
    1. Få bilar gör sig bra i frontalkrockar
    2. Ska jag krocka en fullastad bil gör jag det hellre i min Saab 9000 än i den där konservburken. Kan inte motivera varför, det är bara en känsla.
    3. Hela T3 verkar vara en deformationszon.

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 20:34 som svar på: Hittade ni Neven eller?

Vad skönt att du hittade tillbaka till slut Neven. Hur tog du dig till Götet? Bananbåt?

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 19:52 som svar på: Thörn! Krocka inte!

Bra fråga. Jag har för mig att i Europa krocktestar man i drygt 60 knyck men vi får väl hoppas att det där var betydligt snabbare. För övrigt är det väl få bilar som gillar att fronta in i en grusvägg men det där är helt stört. Den liksom försvinner.

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 19:08 som svar på: Habo måndag?

@JohanW 463033 wrote:

ja de va fan riktigt ball idag!! va rätt bra tryck me 🙂 kommer lite bilder sen 😛

Du är farligt nära blocken nu Johan…

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 19:06 som svar på: Hittade ni Neven eller?

Samma kvast som han alltid petar med

[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=33900&d=1206131453[/IMG]

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 18:13 som svar på: Hittade ni Neven eller?

Ingen fara, Neven är i Vegas och chillar.

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 17:03 som svar på: Vem säljer filmen Lines?

Nu har den äntligen trillat ned i postlådan. Jäkligt mycket go åkning och han det där lilla italienska pyret som var med i en rätt corny ”biografi” i Stance kör en session som borde täppa till truten på alla som hävdar att man inte kan ha kul med en ostrappad vågis på plattvatten.

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 17:00 som svar på: Några ord från PKRA Venezuela

Tycker Hadlow kör en wakigare stil medan Langeree kör mer styrkemoves.

• sourra

sourra

Medlem
    5 maj, 2008 vid 15:03 som svar på: Några ord från PKRA Venezuela

Jag håller med. Stort, långsamt och cleant är det jag vill se. Smått, ryckigt och sloppy är så jag kör.

• sourra

sourra

Medlem
    4 maj, 2008 vid 22:15 som svar på: Habo idag me.. bilder

Fan vad gott att se Nicke åka! Han ser inte ut att sakna kryckan.

• sourra

sourra

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:40 som svar på: Lördag – Ozone testdag igen i mynningen.

Kör du runt i en grå Peugeot Boxer Jens? Norr om Halmstad blåste vi förbi en sån med en besättning som kändes bekant.

• sourra

sourra

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:36 som svar på: PKRA I Venezuela

Kan någon som är insatt i poängsystemet säga vad som gäller för freestyleeventen?

Efter två omgångar hade Langeree vunnit båda singles och en doubles medan Hadlow hade vunnit en doubles och kommit tvåa i övriga men ändå rapporterade PKRA’s hemsida att Hadlow ledde. Vad är det som gäller i poängväg? Får åkarna nåt för singles eller är det bara doubles som räknas?

• sourra

sourra

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:24 som svar på: Personligen tror jag att de kan bli nått!…

@skotten 462533 wrote:

sourra why are you not too wasted to type at 2am mate?

You were not around to push me over the edge. Stebe and Guran did their best though.

• sourra

sourra

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:23 som svar på: Efterlysning: Neven

Glada nyheter! Neven har siktats i London! Om någon skymtar honom, hojta till!

• sourra

sourra

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:00 som svar på: PKRA I Venezuela

Gott med lite rapportering från händelsernas centrum. PKRA är så sjukt jävla kassa på att uppdatera sin sida.

Sida 361 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA