sourra
Forumsvar skapade
-
Ett av få ställen där man kan hitta mer skit än på youtubes filmutbud är i kommentarsfälten till filmerna. Folk vet så otrooligt mycket om ALLT. Hur som helst:
1. Få bilar gör sig bra i frontalkrockar
2. Ska jag krocka en fullastad bil gör jag det hellre i min Saab 9000 än i den där konservburken. Kan inte motivera varför, det är bara en känsla.
3. Hela T3 verkar vara en deformationszon. -
Vad skönt att du hittade tillbaka till slut Neven. Hur tog du dig till Götet? Bananbåt?
-
Bra fråga. Jag har för mig att i Europa krocktestar man i drygt 60 knyck men vi får väl hoppas att det där var betydligt snabbare. För övrigt är det väl få bilar som gillar att fronta in i en grusvägg men det där är helt stört. Den liksom försvinner.
-
@JohanW 463033 wrote:
ja de va fan riktigt ball idag!! va rätt bra tryck me 🙂 kommer lite bilder sen 😛
Du är farligt nära blocken nu Johan…
-
Samma kvast som han alltid petar med
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=33900&d=1206131453[/IMG]
-
Ingen fara, Neven är i Vegas och chillar.
-
Nu har den äntligen trillat ned i postlådan. Jäkligt mycket go åkning och han det där lilla italienska pyret som var med i en rätt corny ”biografi” i Stance kör en session som borde täppa till truten på alla som hävdar att man inte kan ha kul med en ostrappad vågis på plattvatten.
-
Tycker Hadlow kör en wakigare stil medan Langeree kör mer styrkemoves.
-
Jag håller med. Stort, långsamt och cleant är det jag vill se. Smått, ryckigt och sloppy är så jag kör.
-
Fan vad gott att se Nicke åka! Han ser inte ut att sakna kryckan.
-
Kör du runt i en grå Peugeot Boxer Jens? Norr om Halmstad blåste vi förbi en sån med en besättning som kändes bekant.
-
Kan någon som är insatt i poängsystemet säga vad som gäller för freestyleeventen?
Efter två omgångar hade Langeree vunnit båda singles och en doubles medan Hadlow hade vunnit en doubles och kommit tvåa i övriga men ändå rapporterade PKRA’s hemsida att Hadlow ledde. Vad är det som gäller i poängväg? Får åkarna nåt för singles eller är det bara doubles som räknas?
-
@skotten 462533 wrote:
sourra why are you not too wasted to type at 2am mate?
You were not around to push me over the edge. Stebe and Guran did their best though.
-
Glada nyheter! Neven har siktats i London! Om någon skymtar honom, hojta till!
-
Gott med lite rapportering från händelsernas centrum. PKRA är så sjukt jävla kassa på att uppdatera sin sida.