sourra
Forumsvar skapade
-
sourra
Medlem3 maj, 2008 vid 11:01 som svar på: Kitechans i mynningen imorgon? Testa Ozone i sånt fallSvin…
Här är det regn som faller raaakt ned. -
Sugen och sugen… Jag, Alex, Jonte och Ulla kommer suga i oss all vind. Det kommer bli så lugnt för er att ni kommer kunna spela badminton utomhus varje dag under hela vistelsen =)
-
Ja, säkert. Betyder det här att du eller någon som du polar med kommer börja sälja Wainman Kites rätt snart?
-
Jävlar Pierre vilket fult barn du har fått. Jag har hört många säga att ”hoppas ungen blir lik sin mor” och först nu fattar jag varför. Det är inte för sent att adoptera bort kräket.
-
Var tog du vägen Neven? Vi ställde oss ju bara bakom ICA för att skojja. Min telefon stod på ljudlös. Kom hem! Allt är förlåtet!
-
sourra
Medlem1 maj, 2008 vid 22:06 som svar på: Kitechans i mynningen imorgon? Testa Ozone i sånt fallDu får nog ge en prima prostatamassage på vädergudarna om du ska få nån vind i väst imorgon.
-
@Lewold 462188 wrote:
Inser att det kanske är dags att skaffa lite nya kites, mina North börjar bli lite till åren. Vad är det som gäller nu för tiden?
Packa dig till Habo den 10 Maj så kommer det finnas allsköns kites att testa!
-
@Guran 462169 wrote:
Då var det dags igen. Fram med luftvärnet och minera ölandsbron för nu kommer vi,… o HEDLUND
Hedlund(arna) & Kroaten, om jag får be…
-
@Blackadder 462158 wrote:
Hehe… som Björkäng. Kallsuparna smakar funky värre.
Du, det smakar fan gåslever i jämförelse med TT… Goa bilder förresten. Vad är det för glugg ni kör med?
-
Hohoho, det är bara att byta ut ”Någon” eller ”En annan” mot ”Remmen” i sagan ovan =)
-
Som det ser ut nu så blir det Cocktailsurf på sin höjd men enligt Stebe blir man aldrig utan vind på Öland så vi får hoppas att det stämmer. Det ser ut att bli måttligt med moln några dagar så vi hoppas på lite breeze reinforcement. Jag tar med en jättekite för säkerhets skull.
-
Hehe, nej nu är jag mätt på SO-surf =) Måste styra upp lite saker inför morgondagens Ölandsresa. Ska du ut och härja eller Remmen?
-
@betbangan 462075 wrote:
Möcke e inte bra med Torkel men möcke e bra också:tongue:
Så rätt så rätt:
+ Nära från Göteborg
+ Funkar på SO
+ Plattvatten en liten liten bit innan det blir chopp
+ Gräs att launcha och byta om på– De sista 2-300 metrarna genom fårhagen motsvarar 130 mils körning för framvagnen.
– Vattnet smakar lika funky som det luktar
– Vinden är nyckfull och känslig för riktningsändringar
– Choppigt så snart man har passerat den lilla piren
– Vågor?
– Tight launch bland bilar, taggbuskar och taggtråd
– Dyigt på botten
– Stenigt på botten, allt från jättebumlingar till grus
– Ibland djupt, ibland grunt
– Fina pinnar i vattnet att sätta kiten på (har inte lyckats ännu men jag jobbar på det)
– Droppar vinden har man en skön dypromenad framför sigHar jag missat nåt?
-
Jäklar, nu börjar det likna nåt. Imponerande speed över 500m av Jens också. Det är väl en sak att köra på en speedspegel och en annan att köra i ett choppigt Svedala.
Kan någon lite kort berätta hur det funkar när man kör med en speedbräda? Den ser ju rätt directional ut…
Mäter man snittet då man kör åt ”rätt håll”? Eller hur beräknas den publicerade hastigheten?
-
@Guran 462029 wrote:
Ha ha, TT verkar vara haunted. Grymt skrivet Hedlund, fortsätt med dina resereportage. BTW jag jobbar vid Habokalaset och jag vet inte om jag kommer hem till helgen. Kan du lämna skivan med bilderna i brevlådan om jag inte hinner hem?
Jag kan dumpa skiven och en McTurd i din postlåda. Men du har fortfarande inte svarat på mitt PM ang. vad du vill ha dom (bilderna alltså) i för format. Skicka svar, annars blir det bara McT.