Forumsvar skapade

Sida 366 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    23 april, 2008 vid 18:46 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

@Jan Becher 460350 wrote:

var är det vi ska slå upp tältet/tälten??? Jag hoppas inte det är ine på en vanlig camping. För då lär det ju bli ett jävla liv på varenda Svensson som inte kan sova i sin husvagn efter 21:30.

Relax Frillan, Skotten & Co får lösa det.

• sourra

sourra

Medlem
    23 april, 2008 vid 07:34 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Vi har ju ett militärtält bekräftat genom Thörn och Frillan och det är så gott som fullt. Sen är det eventuellt ett till på G men vi får la hojta till när det är spikat. Men annars är det bara att ta med eget tält eller sova i bil. Det är inte stuglyx som på säsongsavslutningen.

• sourra

sourra

Medlem
    23 april, 2008 vid 07:30 som svar på: Tips på boende, Kitedagarna i skåne. 1-4/5

Saab 9000 = Saab 9K. Apropå boenden, kollar du med Intendenten om det vi talade om igår?

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 20:47 som svar på: Tips på boende, Kitedagarna i skåne. 1-4/5

@Neven 460240 wrote:

Haha, du har sagt att kärran skall bli klar ikväll i flera veckor… 🙂

Sluta kissa i mina sår. Jag har ringt och tjatat på dom varenda dag och nu ska de ha fått ordning på det sista (som var en spricka i insugsröret som uppstod då de rev av toppen). Go 9K! Skottich & Luddeee coming too? Did I hear Habo warm-up? =)

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 20:44 som svar på: Jag hoppas jag slipper se detta i sommar…

@Neven 460237 wrote:

Det var ju jättefina backrolls ju…!

Förstår att du är uppe i varv efter att ha suttit på takterassen och grillat med 7 brudar men försök sansa dig nu.

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 19:17 som svar på: Hundkrok

Hehe, sjukt bra val Tobbe. Skaffa en repstump och en karbinhake också så ska vi starta och landa, starta och landa…

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 17:46 som svar på: Jag hoppas jag slipper se detta i sommar…

Hehe, Kari Schibevag – vår tids mest underskattade åkare. Undrar just när hon ska ta hem hela PKRA-klabbet…

[YOUTUBE]riDF4p_sn9I[/YOUTUBE]

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 17:37 som svar på: Öland 1-4’e Maj

Kommer The Steben och The Anna också? The Neven, The Alex och The Kitebitch är sugna på att hänga med.

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 16:44 som svar på: Vem säljer filmen Lines?
  • sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 14:21 som svar på: Tips på boende, Kitedagarna i skåne. 1-4/5

Jag kör Neven, sluta tjata. Kärran är nog klar ikväll.

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 14:15 som svar på: Best köper Bruno’s Patents

Om man tolkar den här strikt:
    ”The licensing agreement settles all intellectual property rights for inflatable kites and control systems, past and present.” så bör det innebära att Best får rättigheterna till all IPR för kites och bommar som Bruno & Co suttit på. No?

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 14:11 som svar på: Best köper Bruno’s Patents

HAr det nåt att göra med den här…?
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57180

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 09:22 som svar på: Österut i morgon???

Man fy faaaaaan vad ni får mycket fin vind. Jag kan inte minnas senast vi hade bra vind här uppe. Se till och spara lite till Habohelgen

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 09:07 som svar på: Tips på boende, Kitedagarna i skåne. 1-4/5

@nic 460027 wrote:

Båstad, Lagan är ju inte skåne, bara en lite seriösare rush än till Varberg från gbg. Nädu, bättre surf i Båstad.

Var där eller var fyrkantig 🙂

nic

Förbaskat, en slamkrypare. För Båstad som ort hör väl till Skåne? Skulle Öland frysa inne och Läjet inte få leverans kan det bli aktuellt med en dagsutflykt men nåt hajkande blir det inte.

• sourra

sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 05:19 som svar på: Tips på boende, Kitedagarna i skåne. 1-4/5

Nej då, de har förtydligat det där nu. Det är bara tips & tricks som kostar så det är inte så koko som det verkade från början.

Sida 366 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA