Forumsvar skapade

Sida 371 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    13 april, 2008 vid 21:23 som svar på: Kite kurs

10 maj? Vem är det som frivilligt kommer avstå från Habo-kicken?

• sourra

sourra

Medlem
    13 april, 2008 vid 10:47 som svar på: Invigning och utställning lördagen den 12 april!!!

Grattis till en riktigt lyckad invigning Falle, Ewa och Mattias (jag hoppas ni inte är allt för trötta/bensinluktande idag). Vem hade kunnat tro att det gick att få in så mycket folk i butiken? Det var kul att få se Kentas utställning av vältecknade seriestrippar som gått min generation helt förbi. Bra skit!

• sourra

sourra

Medlem
    13 april, 2008 vid 10:05 som svar på: Lättvindsbräda?!

Ojojoj Hasse, är det inte dags att skaffa ett alkolås med USB-anslutning?

• sourra

sourra

Medlem
    12 april, 2008 vid 21:42 som svar på: Någon som vet..

Jodå, AFI – This Time Imperfect

• sourra

sourra

Medlem
    12 april, 2008 vid 21:19 som svar på: Tomten bor i Portugal…

Fan Johan, den ser nice ut. Jag gillar att du inte bemödat dig med att sätta dit bakstrappen – det är rätt väg att gå =)

• sourra

sourra

Medlem
    12 april, 2008 vid 21:10 som svar på: Lättvindsbräda?!

Kanske ska tillägga att jag menar inte jättelånga kitevågisar

• sourra

sourra

Medlem
    12 april, 2008 vid 20:59 som svar på: Lättvindsbräda?!

@Milkman 457979 wrote:

Här är mitt bidrag Peter.
    1: En bra vågbräda är inte lika bra som en lättvindsbräda (för mycket rocker och outline). Men du kanske spöar Guy med den ändå :):)

Njaa… Det är ju skillnad på vågbräda och vågbräda. Vad är ”en bra vågbräda”? Brädor som är gjorda för höga hastigheter (alltså svenska förhållanden där vågorna kommer med starka vindar) har ofta en rakare rocker så påståendet att bra vågbrädor har för mycket rocker stämmer inte vidare bra. Så visst är en vågis ett kul lättvindsalternativ men den lämpar sig ju inte för wakestyle.

• sourra

sourra

Medlem
    11 april, 2008 vid 20:14 som svar på: möte i vbg på lördag!!!!!!!

Jag, Wacko och Lina passerar Mölndal kl 09 i Wackos ”Ferrariröda Mazda 323”.

• sourra

sourra

Medlem
    11 april, 2008 vid 19:42 som svar på: Någon som har någon av dessa gluggar för canon??

Skumt. Jag har inge som helst problem med det.

• sourra

sourra

Medlem
    10 april, 2008 vid 21:53 som svar på: Nordic Surfers Mag #1

Fan Mat, lovely. Det här är ett initiativ värt att stödja. Ses vi på lördag?

• sourra

sourra

Medlem
    10 april, 2008 vid 21:52 som svar på: IKSurfmag #8 ute nu!

Har det inte snackats om de där wainman-kitesen i hundra år?

• sourra

sourra

Medlem
    10 april, 2008 vid 20:27 som svar på: någon har klätt på sig litte

@eagletech19 457543 wrote:

Lagom bra,men men ”Len 10 ”är klart mycket bättre.
    Sorry men så är det.

/R

Lenten kör ju större men till och med en blind man kan se att Hadlow krossar på teknisk åkning.

• sourra

sourra

Medlem
    10 april, 2008 vid 20:00 som svar på: IKSurfmag #8 ute nu!

Hoppas kan man alltid Tompa men det ser inte 100% bra ut på vindsidan. På ölsidan däremot… =)

• sourra

sourra

Medlem
    10 april, 2008 vid 17:42 som svar på: Invigning och utställning lördagen den 12 april!!!

Äh, det är inte längre än att man kan dra på en dagsutflykt, så som vi tvingas göra ibland när det blåser ostligt och vi vill ha bra åkning… =)

• sourra

sourra

Medlem
    9 april, 2008 vid 22:26 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Sug min purjo ditt värmländska jävla fikon till studentslödder. Man har inte surfat sen förra fredagen och vips måste man tåla sånt här från förnedringssurfets okrönte konung. Gå och bada.

Sida 371 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA