sourra
Forumsvar skapade
-
sourra
Medlem9 april, 2008 vid 16:17 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på RibbanGör en Facebookgrupp också som länkar till den rätta listan. Kläm sen in något om att myndigheterna inte ska få inskränka strandtillgången för hederliga skattebetalande medborgare och vips har man skapat ett digitalt upprop. Men skapa bara EN grupp och posta här innan den skapas så det inte blir dubbelt.
-
@Neven 457272 wrote:
Se nu fasen till att fixa vind också!!
Med alla demos så är det ju knappt så man behöver ta med sig sina egna kites… 🙂
Räcker det inte med att vi styr det andra? Fixa vind själv din labbråtta.
-
Fråga till någon som eventuellt kör med bluetoothvarianten av GT11/GT31: Kan man köra den som gpsmodul till en smartphone med t.ex. TomTom-mjukvara?
-
…och här finns den off da shelf för knappt 1200 inkl moms och frakt.
http://www.xxcycle.com/gps-navigator-and-locosys,en.php -
Wallen Sport tar 1700:- för den. Sen finns det andra som tar mindre
http://cgi.ebay.nl/Amaryllo-GT-11-NAViGPS-Triptracker_W0QQitemZ170204676296QQcmdZViewItem -
Jävlar i haket! Det blir en tur i sommar, ingen tvekan om den saken!
-
Hehe, impulsköp är de bästa köpen. Jag är nyfiken på hur den jobbar med fokuszoner och liknande.
-
Era tomtar. Hur kan någonting vara viktigare än 10/5 i Habo?
-
sourra
Medlem8 april, 2008 vid 16:24 som svar på: Skriv på namninsamling mot ett eventuellt förbud mot surfing på RibbanJapp, ta bort länken ögonaböj och lägg dit en ny.
-
Bästa sättet att lära sig är att ta sig vatten över huvet =) Undrar om inte tomten kan skicka 17 m/s SW också?
-
Ok, men man kan posta direkt på GPS-KS utan ditt godkännande eller?
-
@Krillan82 456877 wrote:
Blir det förmycket av det goda eller 😉
Ja, det är det goda det blir för mycket av. Verkligen…
-
@Yann 456872 wrote:
Ser riktigt fina ut men jag vill ha mer detaljer. Mått, konstruktion, pris å sånt!
5’10” x 18″ x 2 1/8″ har jag för mig att vi körde på. Undertill är det tokförsärkta 4wfs-boxar och en rejält stark sandwichkonstruktion med eps-kärna som ska tåla höga hopp och hårda landningar (vilket jag har fått i uppgift att testa om den gör). Pris är lite varierande på specifikationer men inkl. frakt är den inte dyrare än Xeleratorn som ju kostar 5.5-6K. Första intrycket är: Jävligt välbyggd och rigid.