sourra
Forumsvar skapade
-
”Gust, 1.7 m/s. Mean wind, 2.1 m/s.”
Detta tillsammans med det faktum att mina hjärna rinner ut genom näsan för att det blir inget eftermiddagssurf för mig idag. -
Jo det skulle han nog men inte lika ofta som Oskar eftersom oskars huvud är enormt mycket större och därför har han högre tyngdpunkt.
-
Men nog ska du få dig en godisbit ändå.
EDIT: Var det den här killen?

I så fall är måttet rågat Oskar. Visst, jag såg mellan fingrarna när du köpte ett nytt hus och tog ett banklån till det i mitt namn men att gå runt på beachen att säga att man är Sourra, det är något helt annat… Om du söker förlåtelse så låter Sourra hälsa att han ska fundera på det efter att du pumpat hans kites hela 2008 samt donerat din Helix 5 till honom.
-
@RobRox 445406 wrote:
Dagens inte allt för varma session finns nu ute på http://www.stoneandwater.nu
Det var kul idag grabbar alltid kul att komma ner och tjöta lite. Sourra jag vill ha min godisbit nu 😉
Hehe, vaaa? Jag har varit i Gbg hela dagen. Är det någon som går runt och utger sig för att vara Sourra? Det är iofs fullt förståeligt men det brukar mest förekomma när någon vill ligga med en fager dam. Vem är denna impersonator? :smirk:
-
@RobRox 445405 wrote:
Fan grabbar till och med jag var ju med på bild 🙂 man måste vara bra snygg. Jag har en härlig faceplant bild på dig Sourra säljer den till högstbjudande 😉
Mina bilder ligger nu ute på http://www.stoneandwater.nu
Va? Har du en faceplantbild på mig från denna helgen? I så fall måste nån ha lånat min schletna kropp när jag hade sovmorgon i morse. Eller är det från den gången då Fru Sourra stod på stranden och fotade och solen sken och jag kraschade som aldrig förr?
-
Hade det varit augusti hade du fått en bra deal på mina Naish =)
Just nu kan jag inte påstå att det kryllar av prisvärda kites på köp och sälj i en bra instegsstorlek men nåt borde du kunna hitta. Gå och pruta lite på Wacko-Nils’ Instinct-elva, den är välskött. Vad väger du och vad har du för bräda samt var bor du?
-
Jag blir impad av din positiva inställning. Själv hade jag fått tidernas frispel om jag var du. Du lyckades få med ena riktiga sexbomber på bild. Kvabbso – lika snygg som han är ödmjuk och Bonne – lika smart som han är stark. Snygg avslutning med att glömma bommen, nu kan det bara bli bättre.
-
Yo!
1. Lyssna på Thörn.
2. Kring Stavanger är det garanterat för stort med 16m om du inte väger jättemycket. Tycker priset lät rätt saftigt också. Ska du ändå köpa en C-kite tycker jag den här är en mycket bättre deal.
3. Den där bemödar jag mig inte ens att svara på.
4. Hela västkusten från Varberg och nedåt är ju ett kitemecka. Långa sandstränder och duktigt med vind. Sällskap finns men i nuläget vet jag inte om det är nån större poäng att bli medlem. Folk är rätt vänligt inställda till nybörjare oavsett om de är med i nån klubb eller ej =) -
Läste ju en artikel igår om hur bra havsvatten är mot förkylning. Tre hårda krascher sen är man hemma. Det som är värst för förkylningen är ju ombytet. Huuu…
-
För helvete Dabbja, skärp dig nu och lägg upp bilderna ordentligt 🙂
-
Me know, varenda bild med Mårten har en sån bräda i nederkant och Robsport säljer också. Jag blev bara så förvånad över att det eventuellt skulle finnas en tredje återförsäljare av Xelerator Epic på västkusten. Det är en sjukt go bräda förresten. Jag var på vippen att köpa en men valet föll på en kiteanpassad Bluebottle istället och sen kommer det bli en Naish FR 5’4″ Quad för de riktigt hårda dagarna. Det är fint att vara ett prylfikon…
-
Säljer Surfers Xelerator?
-
Jag kör eventuellt efter lunch. Allt beror på förkylningsgraden.
-
Jonaish hade en idé om att vi skulle dra en sällskapsresa till danska västkusten och bo i hus/grisa. Skulle också kunna vara nåt om det inte vore för att jag ännu inte har hunnit testa Habo.
-