Forumsvar skapade

Sida 389 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    17 februari, 2008 vid 12:01 som svar på: Swichblade!

Ungefär när har du tänkt dig att skaffa din utrustning?

• sourra

sourra

Medlem
    17 februari, 2008 vid 10:55 som svar på: Varma torr/våtskor

@PeDa 445215 wrote:

Atan e kanon, har både dom tunnare med band runt vristen (tror det är 3 mm) och dom tjockare (tror det är 7 mm). Jag rekommenderar klart dom tjockare nu när det drar neråt nollan i vattnet. Supersköna!
    Finns som sagt på Surfers (som öppnar på lördag 23/2).

//peter

Ska tydligen finnas på Fahlens också numera om man inte orkar vänta till den 23/2. Ring och hör om tillgängligheten på storlekar. 0340-83750

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2008 vid 19:45 som svar på: Pepptoner

Tackar Matthias. Jag blir nog hemma imorgon pga sjukdom och jobb som måste göras. Här får du en av tidernas märkligaste låtar att lyssna på (kommer igång efter ca 25 sekunder). Ibland är allt synkat, ibland är allt så osynkat det kan bli.

[YOUTUBE]vOd-T58qHLA[/YOUTUBE]

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2008 vid 19:21 som svar på: Pepptoner

Ministry of sound brukar ha goa samlingar men det är kanske inte det jag menar med Peppmusik. Är man uppvuxen i Holmsund, hårdrockens högborg i Västerbotten, är det svårt att ladda upp till House och grejer. Hade det inte varit för att man har medresenärer i bilen hade det blivit en massa Carcass och Meshuggah.

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2008 vid 18:30 som svar på: Pepptoner

Hehe, den är ju given liksom Last Caress. För att inte tala om War for territory med Sepultura. Mangligt…

Jag som trodde du var en Scorpions-kille som satte igång en Saxon-platta när du ville visa dig på styva linan för polarna.

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2008 vid 16:51 som svar på: The inofficial launch signal

[IMG]http://www.a101avn.org/Hang%20Loose1.JPG[/IMG]

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2008 vid 14:51 som svar på: Pepptoner

Den här låten är också maffig. Den var med på ett sjukt bra ATV-spel till PS2.

[YOUTUBE]2unULXIig54[/YOUTUBE]

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2008 vid 00:27 som svar på: Köp Mina Kites

@Thörn 445009 wrote:

tänk på stackars tony, du kommer göra så han går i konkurs och får leva på gatan och tvingas sälja sin kropp till 10 000 tyska bögar. inte snält alltså.

Med andra ord – Status quo

• sourra

sourra

Medlem
    16 februari, 2008 vid 00:25 som svar på: 2001 eller?

@Larssa 445022 wrote:

Vad hände med Lou?

http://www.wainmanhawaii.com/
    Vet dock inte när det förväntas bli nåt av det där.

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2008 vid 21:01 som svar på: The inofficial launch signal

Hehe, me neither. But lately, she’s been a lot better at dealing with the jealousy that arise when she sees how much I love these kites. But when the Cults walked over the door step, fuggedabowdit… I had to sleep in the basement for three days and I can tell you that it’s quite nippy these days.
    She sends her love to Dino!

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2008 vid 20:05 som svar på: The inofficial launch signal

Nej det är ju grymt! Det betyder för övrigt ”Far out dude, jag är 45 men tänker inte släppa taget. Man. Rad. Peace. Bro.” på teckenspråk.

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2008 vid 19:40 som svar på: borra i brädan?

Här finns en tråd om hur man kirrar inserts http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47899&highlight=inserts . Vad är det för nån bräda du har egentligen?

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2008 vid 16:07 som svar på: Varma torr/våtskor

@Thörn 444937 wrote:

Jag kör på mystic blade och dom är grymt varma. dock så är jag besviken på mystic dry glove. trodde att dom skulle vara varma men dom var inte ett dugg bättre än mina 3mm npx våthandskar. dock kostade mystic dry glove 600 kr så jag hadde förväntat mig mer där :confused2: . nästa gång får det bli dakine cold water mittens har hört att dom ska vara sjukt bra.

Skippa Dakine och gå på Prolimits handske. Dakinevanten har en handflata som gör att de passar vindsurfing bra men vi har inte krampproblemet så då väljer man PL’s som är varmare i handflatan. Falle har båda så jag har nog övervägt vilken jag ska köra med själv.

@johnk 444939 wrote:

De jag har nu fylls med vatten från våtdräkten (oftast genom att det sprutar in upp vid vristen tror jag). När jag kommer in får jag lägga mig på rygg och tömma dem. Ändå sitter de trångt i tårna när jag tar på dem. Kasst! Skulle gissa att jag har 3-5 dl i varje sko efter.

Komplettera med Biltemas gaffatejp eller sätt kardborreband runt skarven. Tänk bara på att spänna vaden och smalbenets framsida en smula när du tejpar, annars kommer du få en otrevlig överraskning när du ger dig ut för att åka (börjar på K, slutar på RAMP).

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2008 vid 15:57 som svar på: Lite bilder från Sydafrika

Hahaha, den där fågeln ser ut som en frusen hallick i päls och våtdräkt.

• sourra

sourra

Medlem
    15 februari, 2008 vid 15:35 som svar på: Skillnad på Fuel, årsmodell sett?

Hehe, pas auf! Ich spritze!

Sida 389 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA