sourra
Forumsvar skapade
-
sourra
Medlem12 februari, 2008 vid 18:42 som svar på: Poll – kommer din flick-/pojkvän i konflikt med surfingen?Vafan Bonne, är du en kvinna instängd i en manskropp?
-
http://www.surfzone.se/forum/search.php?searchid=291993
(En sökning på ”Aruba” that is)
-
Gillar dock paketeringen på klippet. Raskt, kort och go musik.
-
Har inte LF nån liten goding som du kan smiska?
-
Inget ont om Saida!
”Hän ä nånschtans där du inte ha leeta…” -
sourra
Medlem12 februari, 2008 vid 17:31 som svar på: Poll – kommer din flick-/pojkvän i konflikt med surfingen?Ja du Nicco, jag vet inte vad man ska ge för tips. Min följer med och surfar när vädret passar hennes bekväma natur och när det är för hårt/kallt följer hon med ibland och fotar och ibland stannar hon hemma. Fick till och med surfa halvdag på treårsdagen. Det är kärlek det…
-
sourra
Medlem12 februari, 2008 vid 15:22 som svar på: Speedkiting 102 km/h Timann Heinig’s world record videoOfficiellt är det väl fortfarande vindsurfarna som är snabbast, eller?
-
Sourra är på! Sourra har surfabstinens!
-
Det är i damernas beachvolley som småbyxorna (skönt gammalt ord) inte får vara högre än si och så många cm från underkant till överkant.
-
Jag har då självlandat i drygt 15 m/s med min 7.5-kite i Läjet och det har funkat fint med hjälp av hundtjudran. Kroken behöver ju inte stå emot nåt drag rakt upp, bara åt sidan så det funkar bra även i sand så länge du inte har satt kroken i 3 dm torrsand. Askim är ju gräsbevuxet så det blir knappast något problem.
-
Den kan jag svara på – han fick några hundra kilo pall över foten. Simple as that.
-
Christoffer, det är ju bara att slå till. Aldrig mer kommer du behöva kliva upp pga att du är överriggad när vi andra kör för fulla muggar.
-
@skotten 443883 wrote:
hehe what the hell?? Johan, please tell me you have better things to be doing mate.
I wish I could but I’ve been having too much time lately (as you might have figured out from the number of posts these days hehe).