Forumsvar skapade

Sida 392 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2008 vid 09:47 som svar på: Apelbay 080202

@above_the_law 443762 wrote:

Lite annorlunda ödesmättad i det starka motljuset och ett riktigt mörkt moln, blev ju riktigt ok ja…Var du lite bakis efter Tompas ”Virenafest” den dagen eller var den på lördagskvällen. Annars undrar man ju var du höll du hus? Brukar ju inte missa sådana dagar precis, he he.

Nej jag jobbade. Det var på söndagen jag var bakis men inte missade jag surfet för det.

• sourra

sourra

Medlem
    9 februari, 2008 vid 09:44 som svar på: "Stulen" bild

Men man ska nog göra det med måtta. Jag har testat göra både och.

Med måtta:
    20070914-_MG_3613.jpg

Utan:
    20070914-_MG_3465.jpg
    =)

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 22:24 som svar på: Kite film fran brasil

Vet inte om jag hann nämna det men det var riktigt kul att träffa dig igen under din korta sverigevistelse men det var nära att spriten kostade mig en dags prima surf. Vi räknar med att du ska fortsätta ta världen med storm.

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 22:21 som svar på: Ozone återkallar 2008-bommar

För övrigt håller jag med Neven…

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 22:19 som svar på: Ozone återkallar 2008-bommar

Jag känner inte killen så min åsikt att han är en idiot är helt baserad på det arbete han lyckats utföra på 1½ år. En yrkesmässig idiot alltså, inte en personlig idiot. Då jag jobbade med teknisk produktutveckling testade vi grejerna i värsta tänkbara förhållanden, det kanske skulle kunna vara något för honom.

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 19:53 som svar på: Apelbay 080202

Andra bilden var sjukt nice Nicco!

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 19:45 som svar på: lite xxx från slingshot weekend

@mania 443699 wrote:

vad lyssnas det på i casa Jonaish??? det är fett bra musik..

blipp blopp unts unts
    Och Addeboy vs. Cliff

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 18:47 som svar på: Hotell i Varberg?
  • sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 17:28 som svar på: Vem är detta

Hehe, nej nej, jag kör inte Cabrinha vet du väl? Och aldrig skulle jag har orange string heller. Röd eller svart är de enda färgerna som gäller!

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 17:21 som svar på: Läjet nu!!

@Tim.Eriksson 443655 wrote:

http://ohana.jetshop.se/

Pro-Limit
    Assault 5/3
    1600 kr

Köpte en cs2 (Tydligen samma förutom snyggare design (smakfråga) och ny modell på armen). Har inte testat den men det sitter klockrent 🙂

Sjukt billigt. Men det ser ut att vara någon form av utförsäljning av 2007:or för det verkar vara lite plockat bland storlekarna. Kolla storlekstabellen och slå till vettja.

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 17:11 som svar på: Läjet nu!!

@Blackadder 443633 wrote:

5/3 låter lite tunt. Jag e en riktig kärring när det gäller kyla. Men jag ska undersöka den! Annars syns vi den 25 (om det blåser).

Jag kör en 4/3 med likadant material på insidan och enda gången jag fryser är när jag byter om. Sluta blöja dig nu.

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 16:10 som svar på: Vindsurfare är fan inte kloka

Helikopterklippet är ungefär lika lite fejk som klippet med kitekillen som fastnar på en flygplansvinge. Sjukt sant alltså….

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 16:05 som svar på: Ozone återkallar 2008-bommar

@debkåusf 443614 wrote:

Villka märken tänker du på? Några sådana bastarder vill man ju inte råka ut för!

Hehe, har följt lite såna rabalder på Kiteforum och ett märke som nämns är GK. Det har tydligen varit en del problem med att det inte gått att lösa ut quickreleasen och det är ju en typiskt dålig grej. Kolla in denna video så blir du knappast förvånad. Idioten har utvecklat chickenloopen i 1½ år och lyckas inte bättre.

[YOUTUBE]ndCaqe7olNc[/YOUTUBE]

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 15:58 som svar på: Läjet nu!!

2195:- har jag för mig. Då är det en sån med ett slags fleece på insidan som håller värmen så jäkla fint.

• sourra

sourra

Medlem
    8 februari, 2008 vid 14:51 som svar på: Bra kamerautr m tele för under ca 12 tkr?

Måste bara fråga vad det är för skillnad på 30D och 400D egentligen? Det enda jag kunnat hitta är att 30D kan ta 5 bilder/s men de har lika stor RAW-buffert så det kvittar ju. 400D är ju billigare… Gluggen som Ola H rekommenderade är kanon. Jag har en sån fast med IS och det blir verkligen bra. Nackdelen är väl att man inte kan zooma ut men man kan inte få allt. Annars är Canons 100-400 L-glugg riktigt fin men den kostar lite extra. Finns en här: http://www.blocket.se/vi/14995320.htm?ca=15_s

Sida 392 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA