sourra
Forumsvar skapade
-
Hahaha, fan vad illa. Det brukar inte direkt vara transfern som är den trånga sektorn. Passa på att skriva ett grinigt mail och kräv kompensation medan nyårsbakfyllan sitter i.
-
Se om du kan få tag på Che_Riff. Han har en 14m och en 10m Torch 2007 som jag kan tänka mig att han ska sälja inom en överskådlig framtid. God fortsättning!
-
Chrille, som är ungefär lika fet som du Oskar, hade med 12 & 8 och körde 20 dagar av 21 i januari. Tror vindarna är rätt lika i februari.
-
Haha, sigmatemet har aldrig haft några sår utom Hasse som har haft några skrubbsår =)
-
@debkåusf 436057 wrote:
Jag tycker det är viktigt att man kan sköta sig själv! Hur tänker ni göra om ni bara e två o en tex. skadas o inte kan ta emot kiten! Egentligen borde en hundkrok vara obligatorisk alltid, eller?
QR Magnus, QR!
-
@yenny 435863 wrote:
hej, kom precis hem, vi bodde hos jerome, ok boende, kan rekommendera, inget kök, men mat och ALLT är dyrt så vill man resa budget äre stormkök som gäller! 🙂
Han har lite känningar på lägenheter med kök också så om man säger att man måste ha det så kan han nog skramla fram det.
-
@debkåusf 435888 wrote:
Nu tror jag allt att herr sourra får sluta snourra!:cool2: kitebeatch/sharkbay e the place om vill få haj på cabo! Vi fick tom. sällskap av en blacktipp på stranden! Fast han lugnade ner sig när jag bjöd honom på ett bloss!!:grin:
Tror det finns bildbevis mä!!Var det inte så att du blossade först och såg hajen sen? :santa:
-
Framför allt tycker jag det är antalet raw-bilder man kan kötta i serie som är sjukt värt med 40D. Enligt Cyberphoto tar D80 bara 6 bilder innan det är stopp. Men man kan ju alltid köra jpeg såklart…
-
Hehe, nej Shark Bay är nog det mest missvisande namnet ever. Sköldpaddor kunde man dock sikta och det låg ju lite kadaver här och där.
-
@kvabbso 435747 wrote:
Du, debkåusf var exakt ligger shark bay???
Ganska precis där det står ”Salinas / Costa da Fregata”

För övrigt tycker jag bilderna på Gonzo hade onödigt mycket omgivning så jag beskar dom lite. Anders, när du säger att du haft bra häng under en session, exakt vad syftar du på då?
-
Socker & fett, om vartannat. Brittisk eller tysk husmanskost tycks också göra susen.
-
Som en vis man sa så är det optiken som gör skillnaden så se till att köpa en fin glugg till, oavsett vad du väljer Tony.
-
More palms? Någonting säger mig att det var en hel del handflata på den resan…