Forumsvar skapade

Sida 408 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    5 januari, 2008 vid 15:40 som svar på: Ge din röst!

@styret 436791 wrote:

min just nu mest lirade låt
    http://www.youtube.com/watch?v=eTI2xX5ttkQ
    kommer gå varm i bilen på haga i somar kan jag lova.

vad är du ute efter annars? rock n roll, indie, reggae, hiphop, polka?

Hoho, hörde ett helt program om DJ Assault och hans Ghetto-Tech på P3 med Mats Nileskär. Varenda låt lät likadant. I alla fall – kolla upp Addeboy vs. Cliff – Norrlands bäst bevarade hemlis.

• sourra

sourra

Medlem
    5 januari, 2008 vid 15:34 som svar på: Nån som har testat H-Bomb än? (Batteri uppvärmd våtdräkt)

Det var lite snack om den där förra året och jag tror det kom fram att batterihållaren sitter dumt till om man även vill ha en sele på sig. Den är gjord för vågsurf alltså. Men kanske finns det någon lösning på det nu?

• sourra

sourra

Medlem
    5 januari, 2008 vid 13:16 som svar på: asså lixom……

I ditt fall Jonas – Antabus löst i mellanmjölk

• sourra

sourra

Medlem
    5 januari, 2008 vid 11:55 som svar på: Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?

Nu kan det vara rena tillfälligheter men jag upplever det som att det är ofta utflippningarna börjar i Skåne. Är det närheten till billig alkohol och smögich i Danmark som gör det?

• sourra

sourra

Medlem
    5 januari, 2008 vid 10:48 som svar på: Bästa gluggen för surf!?

Rörde ihop priset med 300/2.8 så då var det inte så fantastiskt.
    Men det är ändå ok sverige-pris

• sourra

sourra

Medlem
    5 januari, 2008 vid 10:46 som svar på: Bästa gluggen för surf!?

Såg just denna annons på blocket:
    http://www.blocket.se/vi/14584554.htm?ca=15_s

Canon EF70-200/2,8L IS 11750:-

Fan att man redan har försett sig…

• sourra

sourra

Medlem
    5 januari, 2008 vid 09:56 som svar på: Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?

Skaffa ett alkolås med USB-anslutning.

• sourra

sourra

Medlem
    4 januari, 2008 vid 19:30 som svar på: gabo verde

Ser ut som om det är Titik & de andra F-onelocalsen som kör på vågorna så jag gissar på noll =)

• sourra

sourra

Medlem
    3 januari, 2008 vid 18:50 som svar på: Mitt förråd länsat i Landala/GBG!!!!!

Jag har kollat vad som gäller för förråd och det ligger nära till hands att tro att det gäller samma för mig som för dig (nog för att du bor längre bort från city men ändå).
    Alltså: Så länge du har ett SSF-godkänt hänglås så täcker en hemförsäkring för alla saker som man normalt sett har i ett förråd. Fritidsutrustning som sandar ned i en lägenhet är typiskt sånt. Dator är det inte. Kolla bara hur stort belopp försäkringen täcker för.

• sourra

sourra

Medlem
    3 januari, 2008 vid 15:30 som svar på: Cannon or Nikon?

Säg till när du ska sälja till grepp till mig Nicke =)

• sourra

sourra

Medlem
    2 januari, 2008 vid 17:57 som svar på: gabo verde

De har bara haft en hajattack på Kap Verde och det var kring år 2000 utanför São Vicente om jag inte missminner mig helt och den var dödlig. Lesson learned: Simma inte långt ut i närheten av tonfiskkassar.

• sourra

sourra

Medlem
    2 januari, 2008 vid 13:49 som svar på: Mitt förråd länsat i Landala/GBG!!!!!

Borås med all sannolikhet. All skit hamnar i Borås. =)

• sourra

sourra

Medlem
    2 januari, 2008 vid 12:30 som svar på: gabo verde

Enligt vissa arselbolag är ”Golfbag” en ”Väska innehållandes maximalt 14 klubbor, 12 golfbollar och 1 par golfskor”. Ta med en klubba som du kan hala upp och visa om de muppar sig =)

• sourra

sourra

Medlem
    2 januari, 2008 vid 11:35 som svar på: Ny Lentenfilm

Nämen, inga småbyxor utan på långkallingarna? Betyder det att jag har rättat mig efter Fantomen-modet helt i onödan? Man vill ju se ut som de fräsigaste av fräsiga. Jag väntar fortfarande på att få se någon som inte är sponsrad av Mystic köra med deras vita våtdräkt =) Sjukt fet åkning btw.

• sourra

sourra

Medlem
    2 januari, 2008 vid 11:30 som svar på: Bilder fran Australien

Härligt ångestframkallande bilder för oss som sitter i slasket och surar!

Sida 408 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA