Forumsvar skapade

Sida 407 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    7 januari, 2008 vid 12:36 som svar på: gitarr mongot.

Hahahaha, vad var det för film?

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 22:41 som svar på: Många som gillar Naish Smartloop/smartbar

Inte annat än leashen. Har inte haft några problem med skadad pung heller. Se hellre upp för heta bad än för pungsmiskande attiraljer.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 22:01 som svar på: Golfbag

Ehh… Skruva loss fenor, pads och handtag så tar utrustnignen mindre plats och håller bättre.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 21:30 som svar på: Icekiting skrivs det inte så mycket om

Vad Jens försöker säga är att Everestkiten är en brandad Ozone, eller? =)

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 21:00 som svar på: Golfbag

Japp, så länge inte brädan är för lång/bred. Om du har tid/ork så åker du och köper lite rörisolering och lägger runt kanterna på brädan så är du helt safe.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 20:44 som svar på: Golfbag

Den rymmer 3 välpackade kites och två brädor som inte är bredare än 40 cm eller längre än 133 cm.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 20:33 som svar på: Många som gillar Naish Smartloop/smartbar

Dra ut från kroppen? Njae, man drar den till sig men det kräver ett fast handlag. Man kommer underfund med det rätt snabbt och det underlättas om lossar linan från cleaten en gång innan man kör igång. Det underlättas även om man kopplar leashen till trimmet så man kan dra i den. För övrigt tycker jag Shockwave 2007-bommen var bra medan 2006-trimmet inte funkade klockrent 1:1 men QR:en var lika fin på båda.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 17:57 som svar på: Många som gillar Naish Smartloop/smartbar

Solly Alex. Jag val lite litydlig. Menade alla cleats till depowel undel bommen.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 17:54 som svar på: snö

vad hittade ni för ett ställe?

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 16:44 som svar på: snö

Djevulen, vilken tur att jag missade ditt samtal i morse. Vad ledsen jag hade blivit när jag tagit mig ut med bräda och allt lagom till det började regna. Åkte du nåt?

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 16:30 som svar på: Många som gillar Naish Smartloop/smartbar

Fräz: Det är samma sak på Naishen. Tror faktiskt det är samma på alla såna cleatlösningar, dvs. att man måste hålla ned linan ner man släpper den för att kunna garantera att den fäster.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 16:27 som svar på: Woody

Thanx for the info Tom. I’m looking forward to see your future creations.

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 05:50 som svar på: Ge din röst!
  • @psychonauten 436994 wrote:

True. Borde finnas en trickpolis som slår en på fingrarna om man kallar sine halvfjösiga urkrokade 360 med kiten i zenith för nåt annat än just halvfjösig 360 😀

Steffo är en kollektiv trickpolis =)

• sourra

sourra

Medlem
    6 januari, 2008 vid 01:14 som svar på: Woody

Old School-parkett är the shit! Säg inte att du har linoleumgolv hemma…

Sida 407 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA