sourra
Forumsvar skapade
-
…samt att den kan användas för att depowra och flagga kiten.
-
Inte min musik men jag tycker ändå att det var en kul klippning med bra tempo och bra åkning. Allt för ofta tycker jag det kan bli helt sjukt långa klipp på ingenting (typ som det här). Kudos!
-
Mangan, jag är på men det kanske var sedan gammalt…
-
Hehe, jag är både glad och ångerfull över att jag inte åkte ned. Johan, nye blixten ser ut att göra jobbet. Snacka om spritosande bilder =)
-
Det var värst vad alla blir religiösa så snart det vankas semesterfri ledighet i Jesu tecken. Men jag är inte mindre hycklare jag – god jul för fan!
-
Prexis. Ta bort alla skruvarna, passa in dom så att två hål blir framför de två hålen i brädan och sätt sedan fast övriga tre fenor på samma sätt. Du får komma förbi om du inte löser det så ska Farbror Sourra hjälpa. Men det vore ju skumt om du inte klarar av saker som din namne, Chimpansen Ola, skulle klara med enkelhet…
-
Klibbor + olja = Dåligt resultat
-
Ja Micke, du är lite dum =)
Nej, men så vitt jag förstått det så krävs det en separat snurra för att generera el. Dessutom krävs det vind för att det ska visas något värde alls. Då det är stiltje kommer man inte få nåt resultat alls vilket kan vara lite störigt eller tolkas som att mätaren är defekt. Eller så kan mätaren vara pajko medan man bara tror att det inte blåser. Solens goa strålar når alltid ned så man kan få se att det blåser måttliga 2.3 m/s.Vad får tjejen i julklapp, trafikskylt igen?
-
…eller bara med gröt i skägget och en andedräkt som stinker hemkört med glöggessens.
-
Oh, riktigt nice Jesus-trick där!
Fan vad du har det bra Virre. Själv har jag stått och frusit åtskilliga timmar i Gävle och Tjockholm det senaste dygnet pga försenade tåg. -8 grader är inte en fröjd kan jag lova. Borta kääs, hemma bäst (om det inte gäller ett varmt land med vind).
-
Jag skulle kunna betala 50:-/mån för en tjänst som ger Milkman bomkörningar =)
Nej men som Yann sa tidigare – observationer är det som är mest värt. Solcellsdrivna vindmätare på populära spots som rapporterar in till en central tjänst skulle vara värt en massa flis. Vanliga prognoser är redan rätt lättilgängliga i och med att dagens mobiltelefoner är så pass avancerade. Kanske man skulle kunna få kommuner eller någon form av myndighet att samarbeta med (alltså delfinansiera) en sådan tjänst? -
Niclas: Säg till när du har kulor så ska vi nog kunna tillgodose dina behov. Sälj mera Nasi Goreng så ska du se att det löser sig.
Svarteorm: Trickmöjligheterna är ju lite begränsade men visst fasen går det att hoppa, köra lite grabs och rolls. Vågorna blir ju generellt inte sketstora i sverige så i manhöga dyningar i läjet funkar det prima prima liksom i Viken. Börjar det bygga ordentligt kan jag tänka mig att man vill ha en lite mindre sak som är stadig i högre farter.