Forumsvar skapade

Sida 429 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:12 som svar på: Val av bräda???

@gh0st 425465 wrote:

Ja, Nobile 666 är riktigt fin. Själv tycker jag att höjdtagningsförmågan är bättre på Nobile Shinnen och att den planar tidigare än 666:an.

@Tom Tom 425474 wrote:

Den har mer rocker och mjukare flex än 666’an och planar aningen senare och tar lite mindre höjd.

Ojojoj, hur ska denna meningsskiljaktighet sluta…?

• sourra

sourra

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:09 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

…och sen kommer du städa upp skiten Jonas =)

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=425546#post425546

• sourra

sourra

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 10:26 som svar på: Val av bräda???

Men då kör du brädor med lite mer rocker också…

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 21:12 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?

Vem ska sköta om dina kites när du är borta?

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 20:56 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?

Det var ett tjat om dina skidor Hasse =)

Jag är fan Mr Board Recovery. Alltid är det någon man kan utnyttja för att bättra på sin ruttna karma. Det första jag gjorde igår i Läjet var att åka rätt på en Xeleratorvågis (och sen sabbade jag min bräda så det tycks vara lite dålig karma kvar att väga upp). Tyvärr har jag svårt att göra det med stil om jag inte har fart och hugger plankan i flykten. Får öva lite på det där – och odla ut en Mitch-frilla såklart.

Back on track: Bra skor är vad det är.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 20:21 som svar på: Kevin Langeree

Hehe, jo. Lite mindre spattig bara 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 20:09 som svar på: Kevin Langeree

Jag diggar hur de behållit ljuden från landningarna. Åh vad fint det är. Det är nästan lika fint som ljudet som blir när man skjuter ifrån på en kicker med snowboard.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 19:22 som svar på: something stronger

@Milkman 425283 wrote:

Glid in till din favvorit butik och be dom ta in dom Johan! Sjuukt bra film faktiskt.

Har sett trailern 100 ggr med ståfräs så jag tvivlar inte på ditt ord =)

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 18:43 som svar på: Val av bräda???

Jag har en beggad Xelerator som bara har några månader på nacken. Konkav botten och rediga fenor gör att den går upwind som en båt. Klicka på länken nedan och dra ett pm om du är intresserad av den.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 16:43 som svar på: Ons-torsd Varberg, dagtid

Njeee, inte som det ser ut nu… Har en massa bök och stök att fixa. Men imorgon tänkte jag rasta tolvan om vindarna duger.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 16:40 som svar på: Ons-torsd Varberg, dagtid

Ingen som ska köra imorgon em.?

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 16:12 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?

Den är ju bara i vägen när man ska in med foten under strapen. Dessutom fick jag kramp under foten då jag drog åt kardborreeländet. Men ok då, prova först med strapen. Sen klipper du av den 😀

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 16:03 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?

De här ska du ha! Och du ska klippa bort kardborren över vristen det första du gör. Sen har du en skön doja som sitter bra.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 11:49 som svar på: Pictures..

…men samtidigt har jag aldrig sett så mycket bilar i Dung Beach som det var igår så man tycker ju att någon borde trotsat de tråkiga förhållanden och halat fram en cam.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 11:47 som svar på: Pictures..

Nicco hade ju sin craschcam men bortsett från det såg jag inga kameror.

Sida 429 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA