sourra
Forumsvar skapade
-
@Mat 424815 wrote:
Jo! hos mig 🙂
http://www.alohaphoto.nuMat, säljer du filmen? Är sugen på ett ex.
-
@andersbq 425095 wrote:
Kör aldrig landvägen till K-sand, den är megaslingrig och smal. Snittfart 50km/h från Horten.
Några tips på hur man bäst tar sig sista biten?
-
@Krillan82 425087 wrote:
Japps! om vinden håller enligt prognosen så kommer vi upp på fredag kväll. Hade ju varit kul om man kunde Styra upp någon trevlig tillställning redan på fredagen. och gärna lördagen med.
Nåja, vi orkar inte umgås hur mycket som helst med er. Vi är ju Norrlänningar, tillknäppta och introverta. Lördag till söndag tycker jag låter fint.
-
Upp med filmen damn it!
-
Har kollat lite på det där. Tror det är lättast som du säger att ta färjan till Ksand och sen köra resterande 5-10 mil västerut. Du får ge fan i att dra ned dina kites bland stenar bara så de håller till i vår. Skönt att du och grejerna klarade sig.
-
Mmm, läjet var gottigt bortsett från att jag tappade en strap på vågbrädan och därefter gick allting utför i en frustrations-/trötthetsspiral. Kul att se lite åkare söderifrån som bjöd på bildskön åkning.
-
Vad det gäller de fetaste vågorna så är jag övertygad om att Punta Preta är Kap Verdes KingKong-våg. Vinden ligger på som från en jävla fön, NO i alla väder, men det gäller nog för alla öarna. Men Boa Vista verkar sjukt fint. Se upp för sköldpaddorna, de äter fenor.
-
Har inte testat men väl skådat en snubbe som körde en Yarga 2007.
Det var en italienare som hade gett sig fan på att sätta handlepass men killen saknade det lilla extra och kraschade lätt 50 ggr/dag, 3 dagar i sträck. Det säger kanske inte så mycket om kiten i sig men den var uppenbarligen lätt att relauncha även fast han kraschade den urkrokat varje gång. Och höll gjorde den också =)
Jag såg honom alltså inte ha ett enda problem med att komma igång efter krascherna. Han körde den som femlinors, tror det var en bom från en Torch.
-
Lista ligger ju där i krokarna och det lär ju vara ett fetespot av rang. Det kan nog bli en trip dit i vår.
-
El Pirro, du kan få låna en trainer av mig nästa gång det stormar på riktigt.
-
Det är ett angenämt problem du har må jag säga. Verde är ju fint och bara 150 mil rakt söderut från Kanarieholmarna. Vet dock inte om det går några direktflyg. Du kan surfa hela dagen lång och de kan kolla på sand och åka på båtsafari.
-
@Zilversurfarn 424743 wrote:
Nix pix, det är från Boosting, så det så!
Helveeete… 2 fel av 2 möjliga. Way to go bro!