sourra
Forumsvar skapade
-
@Haze 424724 wrote:
Vart fan finns den? Jag får inte mitt mög att funka…
Här Hasse: http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=41
Nicco, här har du en lite mindre bild som du kan ha som alternativ:
-
Haha, ja jävlar. Uppenbarligen är jag kass på att gissa filmer men är detta från Awake?
-
sourra
Medlem26 oktober, 2007 vid 13:53 som svar på: går det att pimpa en Naish Boxer 05 4-linors till en 5-linors?Hellu!
Om man kollar här så ser det ut att finnas möjlighet att köra med 5:e-lina men frågan är hur din bom gillar 5 linor. Ring Fahléns ( 0340-83750) och kolla vad som gäller. -
Krökat ser ut att bli avblöst så det blir nyktersurf för mig på söndag.
-
Jo alltså, i det här fallet så vill du ha en bild som råkar finnas på adressen http://www.kiteflame.se/fb.jpg
Då skriver du [IMG]helajävlabildadressen[/IMG] i din signatur och vips finns den där.
-
Det var ju ståhej om det där domänkapet för ett drygt halvår sedan. Minns inte vem det var men någon på steffo var det i alla fall som låg bakom det.
-
Det är fan mäkta tidigt men det ska nog gå.
-
@Haze 424553 wrote:
hmm någon som kan hämta resterande test drakar hos Falle? Jag går in i ett rus på lördagmorgon… Och så måste jag laga min nia imorgon då;)
Jag ska nog svänga förbi och hämta min nya Haze. Den gamla snackade så mycket strunt, hade noll flex och saknade träkärna (utom i knoppen, där var det solid wood) 🙂
Dra ett PM till mig vad det är som ska hämtas så hämtar jag.
-
Bring nametags so we can see who’s who.
-
…så vad blir det för folk som ska till varberg och härja där lör-sön?
-
So it’s on then? Sat-Sun? Re the photographer, I’m sure there will be one or two cameras around. And if we’re lucky, Mat might honour us with a visit, who knows? Just for the record: I will not speak one single word of english during the whole weekend, except for a few universal cuss words of english origin every now and again.
PS. Hasse, dina grejer kommer gå varma 😀
-
@Falsterbo 424372 wrote:
Vad är en maverick?
Det kan också vara en hund som den som inviger en stor våg har med sig då han surfar.
-
Ptja, håller wg-prognosen i sig kan det bli fint på söndag men då snackar ni ju om att åka till Halmstad.