Forumsvar skapade

Sida 431 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 14:49 som svar på: Test

@Haze 424724 wrote:

Vart fan finns den? Jag får inte mitt mög att funka…

Här Hasse: http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=41

Nicco, här har du en lite mindre bild som du kan ha som alternativ:

• sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 14:38 som svar på: Test

Det finns en testsektion på forumet där man kan gå loss om man vill testa grejer. Men, men, det verkar ju funka för dig Nicco =)

• sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 13:59 som svar på: Ge fan i att krascha 😉

Haha, ja jävlar. Uppenbarligen är jag kass på att gissa filmer men är detta från Awake?

• sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 13:53 som svar på: går det att pimpa en Naish Boxer 05 4-linors till en 5-linors?

Hellu!
    Om man kollar här så ser det ut att finnas möjlighet att köra med 5:e-lina men frågan är hur din bom gillar 5 linor. Ring Fahléns ( 0340-83750) och kolla vad som gäller.

• sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 09:52 som svar på: Helgen ser lovande ut..

Krökat ser ut att bli avblöst så det blir nyktersurf för mig på söndag.

• sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 09:05 som svar på: Hjälp

Jo alltså, i det här fallet så vill du ha en bild som råkar finnas på adressen http://www.kiteflame.se/fb.jpg

Då skriver du [IMG]helajävlabildadressen[/IMG] i din signatur och vips finns den där.

• sourra

sourra

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 09:01 som svar på: Hjälp

Lägg den på din drakflammedomän och sen infogar du den med [IMG]-taggen.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 20:35 som svar på: bra lr anus?

Det var ju ståhej om det där domänkapet för ett drygt halvår sedan. Minns inte vem det var men någon på steffo var det i alla fall som låg bakom det.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 19:30 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Det är fan mäkta tidigt men det ska nog gå.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 19:28 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

@Haze 424553 wrote:

hmm någon som kan hämta resterande test drakar hos Falle? Jag går in i ett rus på lördagmorgon… Och så måste jag laga min nia imorgon då;)

Jag ska nog svänga förbi och hämta min nya Haze. Den gamla snackade så mycket strunt, hade noll flex och saknade träkärna (utom i knoppen, där var det solid wood) 🙂

Dra ett PM till mig vad det är som ska hämtas så hämtar jag.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 18:01 som svar på: VARBERG is on

Bring nametags so we can see who’s who.

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 17:58 som svar på: Helgen ser lovande ut..

…så vad blir det för folk som ska till varberg och härja där lör-sön?

• sourra

sourra

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 16:59 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

So it’s on then? Sat-Sun? Re the photographer, I’m sure there will be one or two cameras around. And if we’re lucky, Mat might honour us with a visit, who knows? Just for the record: I will not speak one single word of english during the whole weekend, except for a few universal cuss words of english origin every now and again.

PS. Hasse, dina grejer kommer gå varma 😀

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 22:32 som svar på: El Grande!! Kite + Maverick!

@Falsterbo 424372 wrote:

Vad är en maverick?

Det kan också vara en hund som den som inviger en stor våg har med sig då han surfar.

• sourra

sourra

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 21:17 som svar på: End of the season wasted session – Varberg

Ptja, håller wg-prognosen i sig kan det bli fint på söndag men då snackar ni ju om att åka till Halmstad.

Sida 431 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA