Forumsvar skapade

Sida 452 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    8 september, 2007 vid 18:14 som svar på: Åhh neeej!

Rub it in, just rub it in…

• sourra

sourra

Medlem
    7 september, 2007 vid 18:50 som svar på: brädan är av…

@Milkman 412327 wrote:

Knäcker du en underground FLX så får du en ny. Ruggit bra brädor också. Men kostar hela CSN. Och lite till.

Jens, jag har knæckt min FLX.

Not! Det ær fortfarande en sån jævla skøn bræda. Som jag har højdat ut greker med den hær nere. Men det kanske sitter i Shockwaven (Naish, inte Wella) också =)

• sourra

sourra

Medlem
    7 september, 2007 vid 18:28 som svar på: Åhh neeej!

Millimeterpluppar ær ju det bæsta jag vet med min fjæderlætta kropp och mina jævligt starka underarmar. Det ska fan bli kul att klættra igen.

Jag har upptæckt nu att allting bra som jag gottar mig åt førsvinner. Vinden som jag skrattade så gott åt, den dog. Den skøna lufttempen blev ”kall” idag så det ær nog ingen ide att jag berættar utførligt om kosten men det ær långt från strandpromenadernas dyra kassa kæk. Apropå dyrt kasst kæk på strandpromenader lyckades jag få in en slæt tallrik stor-spigg som badade i smør hæromdagen nær jag trodde att jag bestællde en schysst fiskrætt. Lina var inte sæmre hon som slog till med en jættehøg med fiskbrosk och en klick senapsdressing på det. Ahh, the good life!

• sourra

sourra

Medlem
    6 september, 2007 vid 18:48 som svar på: Åhh neeej!

Jo nåt sånt ær det væl. Imorgon hoppas vi på førmiddagssurf så facit lutar åt: 5 dagar varav 2 x supersurf och 1 x førnedringssurf. Men jag får væl stælla en motfråga då: Hur många soliga dagar med behagliga 24+ i vattnet har du haft det sen jag åkte? Vi har i runda slængar haft 100% so far. Slæng in lite grekkrubb och Mythos på det så blir livet øverkomligt ændå. :cool2:

• sourra

sourra

Medlem
    5 september, 2007 vid 18:14 som svar på: Åhh neeej!

Hehe, hær ær det ingen ordning alls. Vi som ska ha konstant nordlig har haft allt från SSW till NW idag och allt från 6 m/s upp till dryga 15. Jag var ute och kørde i sakta mak med perfekt tryck tolvan. Vips vred vinden 90 grader och loftade røven av mig trots att jag skøt ifrån mig bommen max. Hærliga tider.

Men man ska inte klaga. En nisse med en gammal c-tolva har haft sin kanondag idag: Først kraschade han kiten ned i filmartornet så det stod flaggstænger genom kiten. Sen lappade han ihop den och blev øverriggad nær han var ute och kørde och fick løsa ut och simma. Just nær han trasslat ut allt på land vrider vinden och kiten sjælvlaunchar så det ær bara att løsa ut igen men denna gång utan leash så kiten dansar bort på någon form av fælt. Nær han kommer tillbaka ær kiten død. Lika bra det.

Nu hægrar en kall øl på en ljum uteservering. Skål!

• sourra

sourra

Medlem
    4 september, 2007 vid 17:16 som svar på: Åhh neeej!

Kommer hem på måndag, då det børjar blåsa i grekland igen. Før tillfællet ær det stiltje och har vi tur får vi två dagar innan vi åker hem. Kul att det blåser hemma i alla fall…

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2007 vid 16:38 som svar på: Åhh neeej!

Nu har det æntligen tagits några kort i jpeg-format men tyværr læmnar bilderna en del att ønska. Man kan sæga att fotografen inte har jærnkoll på bitarna. Vi ska jobba en del på det i veckan så kanske det dyker upp någonting visuellt framøver.

Lina: Det ær synd att allt blir så litet
    Jag: Va?
    Lina: Jo nær man fotar, allt blir så litet då.
    Jag: Det ær væl bara att zooma då?
    Lina: Zooma?
    Jag: Ja, zooma.
    Lina: Ahaa…

• sourra

sourra

Medlem
    3 september, 2007 vid 16:10 som svar på: Tips på tjejsele

Jag vill minnas att hon har 72 cm kring midjan och då funkar en small finfint.

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2007 vid 16:49 som svar på: Tips på tjejsele

@ÅsaB 410731 wrote:

Håller på att lära mig kita och vill köpa en egen sele. Har någon ngt bra tips på tjej midjesele? Vilken storlek skulle funka för mig? Har varit på bl a Surfersparadise och letat sele men de har slut…

Midjemåttet är 69 cm och jag är en långis (177 cm) 🙂

Vilka återförsäljare har midjeselar för tjejer på lager?

Tack!

Kolla med Falle (a.k.a. Fahlensurf) om han har Pro-Limits Pure Girl-sele inne. Min kviga har en sån och hon ær mækta nøjd.

• sourra

sourra

Medlem
    1 september, 2007 vid 16:44 som svar på: Åhh neeej!

Speedos? Nej, hær ær det bara ok att ha speedos om man ær fet, hårig och strandraggar med en mercedesnyckel i handen. Jag missar på en av punkterna. Vidare har jag inte inspekterat klubben i fråga men jag ska gå och rycka tandpetaren øgonabøj. Imorgon kommer vinden igen. Och korten.

• sourra

sourra

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 17:57 som svar på: Åhh neeej!

Fullt tryck i struten och lutande horizonter sa det raecker och blir over!

• sourra

sourra

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 17:19 som svar på: Åhh neeej!

Skønt att høra att ni lider dær hemma. Det enda problemet som finns hær før tillfællet ær ett nynorskt tangentbord och datorer som inte gillar raw-bilder. Nu har vi två dagars lugnt hav framfør oss så vi kan kurera våra ømma muskler och snygga till de hiskeliga rashguard-brænnorna. Sen kickar den igång igen, den jævla vinden… Den 11 september ær jag hemma i maneternas land igen. Då ska det rekas spots och vallas danskar. Åh vad jag længtar till blodpuddingen, den ultimata hårdrocksmaten.

• sourra

sourra

Medlem
    26 augusti, 2007 vid 01:57 som svar på: Helix Naish levererar

@Arild 408611 wrote:

Jag körde Helixen 7kvm i kurs idag med en 67 årig man utan biceps på höger armen och det var kul att se hur stabilt kiten flög för att vara en så liten kite.
    min elev körde första delen av kursen på en boxer 07 Då var rörelserna ganska ryckiga, han tyckte det var en mycket mer lätt hanterlig direkt känsla i helixen.
    Så jag tycker att flyg egenskaperna på zigma kitsen är en utveckling i rätt riktning.

Så mästertysken i stövlarna kom igång till slut? Låter fan lovande. Kan han så kan alla.

Jag har sett och hört så mycket men idag blev jag helt uppslukad av vindarna så jag glömde bort att nita Jezaja och norpa hans Helix-nia. Nästa gång Paradis-Oskar…

• sourra

sourra

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 16:21 som svar på: GBG -> Varberg imorrn Lördag

Hupp, här har vi en till som missade ditt inlägg. Kom just hem efter fyra hårda timmars åkning i Varberg. Fullt ös i sjuan och maneter i knävecken! Och sol.

• sourra

sourra

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 16:18 som svar på: travelbag sökes

Kolla in Stadiums 4D-golfbag. Kostar 600 riksdaler och rymmer en bräda som är 133 cm lång eller mindre och tre kites med lätthet.

Sida 452 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA