sourra
Forumsvar skapade
-
@Brushanen 408027 wrote:
Ser ut som en blandning av att klippa gräset och att gå ut med hunden!
…och att bränna $6500 på nåt skräp på TV-shop =)
-
@Brushanen 408016 wrote:
San Sebastian i norra Spanien kan jag rekommendera, var själv där på CSN-surf. Skön surf, cool stad, bra party och nära till Biarritz, Anglet, Hossegor, Mundaka, Zurratz mfl legendariska spottar. Sen är det lagom varmt där.
Har ett svagt svagt svagt minne om att vi snackade om det där under the influence. Hur var det nu, blåste det där eller är det vågsurf som gäller?
-
Nja, du ser engelska behärskar jag redan. Och de brister jag har i det språket lär inte bli bättre i australien (”Let’s päädy!”). Tänkte faktiskt kombinera nytta med nöje här och lägga mig till med ett tredje språk.
-
sourra
Medlem23 augusti, 2007 vid 15:11 som svar på: Naish Helix- Vill-Ha-Begärets ljuva bittersmakI nyaste numret av IK Surfmag står det lite om Helixen i deras ”Editorial”.
EDIT: Ehh… tror det nyaste inte släppts ännu så jag får väl säga ”i Juli/aug-numret”
-
Jadu Jens, man kan väl säga som så att jag har inte en enda gång ångrat att jag lämnade Sollentuna =)
-
@_Bodhi_ 407865 wrote:
Ni missade inget igår.
Byig vind, taggbuskar, dolda stenar, träd att sätta kiten i om man startar med tvinnade linor 😉
Obs! Männen på bilden har inget med kiten i trädet att göra.
.
Om man kollar Tompas och Johans ansiktsuttryck är det lätt att inse att ingen av dom äger kiten =)
Det kanske var lika bra att plugga bort alla blåsiga ost-dagar ändå. Lite semisugigt att vinden är död nu bara. -
Men har inte danskarna använt en färdig vik för ändamålet?
-
Utnyttja möjligheten att ta arbetskraft från nya delar av EU. Tre polacker med spadar och en gammal rysk grävskopa gör jobbet för ett par kg salami och några pavor vodka. Eller är jag felunderrättad?
-
Testa Winamp. Där kan du lägga till URL:er som spelobjekt och sedan köra repeat på the skit.
-
Posta i tråden på morgonen och säg vilken strand det blir.
-
@Virena 407674 wrote:
Nån mer som lyckats få en överansträgning i knävecken? Kom efter förra onsdagen och sen var jag väl inte så snäll mot dem i helgen:frown:. Testade att cykla lite idag för att få lite blodgenomströmning men det blev värre. Nån som har nåt tips på övningar eller liknande för att inte bli stillasittande. Drar ju till Spanien imorn för en veckas klättring. Kan knapp gå som det är just nu.
Du är ju helt störd quinna, hur lyckas du? Är det bak på muskeln eller är det själva senorna? Nån dags vila och sen promenad varvat med försiktig stretching (inte töjning) har jag nåt svagt minne av från bollsparkardagarna.
-
@Tote 407655 wrote:
Så det blir inga bananer förrens i morgon :confused2:
Det är korrekt uppfattat. Men imorgon blir det en hel klase bananer!
-
sourra
Medlem22 augusti, 2007 vid 09:49 som svar på: Naish Helix- Vill-Ha-Begärets ljuva bittersmak@skotten 407645 wrote:
ahh hell this is such a bummer, I really want the Helix to be everything that it wants to be, but I know its not. I am sure that it brings a couple of innovations, other than ”strut to strut panels” but there is still a lot of room in the industry for imporovement.
I will only know once I have tested it, but I still remain sceptic to all the ”oh my god claims”.
You’re probably right Skottish, it’s not the end of the innovation road but at least there’s a good chance it might be a trip along that very road. I guess there’s many years left until there’s no room for improvement in the industry.
-
Fick just besked om att de haft problem med webshoppen så momsen har fallit bort. Priserna är alltså jämförbara med .com-shoppen. Oh well – ändå värt att sponsra danmarks finest.