Forumsvar skapade

Sida 105 av 269
  • styret

Medlem
    8 november, 2005 vid 13:12 som svar på: Fensläpp…

fall av i hoppet mer.
    min drag i bakarmen behöver itne vara samma sak som skota ut. snarare så att man håller i med framhanden och sen bara håller in skotningen med bakarmen.

men dom andra tipsen här är kasnke vettigare att börja med, böja bakbenet lite är nog lättare.

• styret

Medlem
    8 november, 2005 vid 06:08 som svar på: Fensläpp…

den tappar inte helt pltsligt bara greppet. när du är i luften har den ju inget grepp så när du landar i vattnet måste den skapa ett nytt grepp då blir det lätt så här.
    du kommer lära dej att kontrollera dom här utspinningarna men för att inte få dom är tricket att landa med nosen lite nervind och att inte ha en massa tryck på bakhanden.

• styret

Medlem
    8 november, 2005 vid 06:05 som svar på: röjj i gbg

det ryktas om att det finns men är lite lurigt. har mailat och ska se. återkommer om det.

• styret

Medlem
    8 november, 2005 vid 06:04 som svar på: Dagens samhälle?

det är ju inte alltid tanken är att sälja bilen. smash n grab är ju poplärt nuförtiden. hände här inatt.

• styret

Medlem
    7 november, 2005 vid 22:09 som svar på: Billigt freestyle-ställe på jullovet?

har ingen erfarenhet men förra året kollade vi på sicilien så års men kom aldrig iväg. verkar vara ungefär samma typ av vatten som typ brasilien när man kollar på bilder.
    inte lika varmt dock. tror det verkade hyffsat billigt också. annars är väl som du säjer egypten nått som verkar vara nått att ha för en billig peng.

sök på forumet om sicilien., det var nån här som var där i vintras och skrev om det.

• styret

Medlem
    7 november, 2005 vid 19:27 som svar på: Strl på midjeselen?

jag ahr 32-34 i braller och kör medium i mina selar

• styret

Medlem
    7 november, 2005 vid 11:08 som svar på: Surfbuss? nämen det går.

sänka? bara lasta den full med prylar istället.

• styret

Medlem
    6 november, 2005 vid 22:24 som svar på: film läjet 5/11

Svar till:

en sak till.

alla med filmkamera. Under 2006 skall vi samla alla ttricks värda namnet som hamnat på film under året och klämma ut en sjujävla produktion

[/ QUOTE ]

right on!

hoppas ha råd med en dv-kamera innan SA. är det nån som vet vad såna grejer ligger i för prisklass där nere? annars får det bli till våren när vi kommer hem.

• styret

Medlem
    6 november, 2005 vid 21:34 som svar på: Headcam

culing har byggt en av lite avlopsrör och grejer.
    ser hur bra ut ssom helst.

• styret

Medlem
    6 november, 2005 vid 21:32 som svar på: Sönderdraget stropphål!

jag hade en hel del sönderdragna stropphål på min goya 80 efter mackan som verkar ha nått typ av beroende vad gäller skruvande i och ur, gärna med en riktig karlakarls starka handgrepp.

så jag blandade till spackel av spoxi och microballonger. i med skiten i en kanyl utan nål (heter det så? spruta iallefall) ner med en tändsticka i mitten på hålen och sprutade på spacklet. lät det härda ett rätt bra tag (cirka en vecka) men drog ut tändstickorna så snart spacklet blivit någorlunda stelt. har bara testat den 2-3 gånger sen dess men tycker det verkar funka.

• styret

Medlem
    6 november, 2005 vid 16:46 som svar på: Mål för säsongen (Hur gick det sen)

Svar till:

nådde förra årets mål. att skaffa koll i vågorna och börja ladda och rotera framåt.

årets mål är att få mnycket tid blanmd vågor och lära mej rida dom frontside och att sätta framåten. skulle vilja säja lite freestyletricks med men skippar nog det.

och att komma utomlands till vintern med.

[/ QUOTE ]

har inte blivit några vågor alls i år. riktigt kass sässong, när det väl har blåst har man vart upptagen. kanske 2-3 gånger i grönhögen på hela året, nån gång på norra och nån gång i ålebäck så några ridnignar att tala om har det itne blivit och inte heller några landade framåtar. dock så tog jag ett par nya freestyletrick istället. willy skipper och lite segelsnurrande.
    vinterresan blir av den med.

• styret

Medlem
    4 november, 2005 vid 16:48 som svar på: Teknikfreak?

får kolla på det nån annan dag. nu ska det iväg och nyttjas alkohol.
    sen står hellacopters på scen framåt natten.

• styret

Medlem
    4 november, 2005 vid 15:26 som svar på: Teknikfreak?

jag ahr bara bokmärkat inzoomad karta…

• styret

Medlem
    4 november, 2005 vid 09:14 som svar på: Segel/Vind?

finns inget rätt å fel. mycket beroende på din vikt å teknik men sen vad du gillar köra. en del gillar att ha full septta i grejerna medans andra hellre kör lite underriggade och pumpar sej upp.

• styret

Medlem
    3 november, 2005 vid 21:17 som svar på: Newsletter ”Wet and Salty” DVD

jag ahr hört att det ska vara riktigt wet and salty, med en touch av rexona

Sida 105 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA